|
USB-lydkort driller (MAC) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pianomartin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-August-2005 Status: Offline Point: 390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-September-2012 kl. 11:15 |
Hej. Jeg er stadig absolut newbee-mac-ejer/bruger. Skiftet er gået forholdsvis problemfrit, men én ting er ved at drive mig til vanvid. Jeg bruger mit M-AUDIO FAST TRAK PRO lydkort, som er tilsluttet to FOCAL CMS 40 aktive studie-monitors. Driveren er installeret, og normalt virker det.. Men når computeren vågner fra vågeblus (eller man tilslutter usb-forbindelsen, fordi man har haft computeren med sig), virker det ofte ikke. Nogen gange kan man ikke finde enheden under indstillinger -> lyd -> lyd ud eller lyd ind, andre gange kan man godt vælge usb-lydkortet, der kommer bare ingen lyd (hverken ud eller ind). Nogen gange virker det at hive usb-stikket ud og tilslutte det igen, andre gange hjælper det ikke. Andre gange hjælper det at genstarte computeren - andre gange gør det ikke. Lige nu synes jeg ikke jeg kan få det til noget som helst. Jeg har lidt samme problemer med mit USB-keyboard (altså et "klaver-keyboard" til at spille toner på). Er der nogen, der har et godt råd?! /Martin
|
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at spørge inde på lydmaskinen.dk Der er nok flere der har erfaring med den slags.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |