recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - USB-lydkort driller (MAC)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

USB-lydkort driller (MAC)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-August-2005
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pianomartin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: USB-lydkort driller (MAC)
    Sendt: 25-September-2012 kl. 11:15
Hej.
Jeg er stadig absolut newbee-mac-ejer/bruger.
Skiftet er gået forholdsvis problemfrit, men én ting er ved at drive mig til vanvid.

Jeg bruger mit M-AUDIO FAST TRAK PRO lydkort, som er tilsluttet to FOCAL CMS 40 aktive studie-monitors.

Driveren er installeret, og normalt virker det..
Men når computeren vågner fra vågeblus (eller man tilslutter usb-forbindelsen, fordi man har haft computeren med sig), virker det ofte ikke. Nogen gange kan man ikke finde enheden under indstillinger -> lyd -> lyd ud eller lyd ind, andre gange kan man godt vælge usb-lydkortet, der kommer bare ingen lyd (hverken ud eller ind).
Nogen gange virker det at hive usb-stikket ud og tilslutte det igen, andre gange hjælper det ikke.
Andre gange hjælper det at genstarte computeren - andre gange gør det ikke.
Lige nu synes jeg ikke jeg kan få det til noget som helst.

Jeg har lidt samme problemer med mit USB-keyboard (altså et "klaver-keyboard" til at spille toner på).

Er der nogen, der har et godt råd?!

/Martin
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 17:07
Prøv at spørge inde på lydmaskinen.dk Der er nok flere der har erfaring med den slags. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu