|
Usædvanlig trafik fra dit computernetværk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-September-2015 kl. 08:04 |
Jeg skulle lave en Googlesøgning på min iPad i dag.
Fik følgende melding fra Google "Usædvanlig trafik fra dit computernetværk" og skulle så indtaste en chaptchakode for at vise jeg ikke er en robot. I følge Google kan det skyldes brug af Hola VPN. Jeg ved ikke engang hvad Hola VPN er. Nogen der kan give mig nogle gode råd til, hvordan jeg forholder mig lige nu? |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Tjah, hvis det sker igen, kan det da være jeg skal give telia et kald.
Tror dog, at jeg vil prøve at nulstille vores iPads, telefoner pg computere, samt ændre koden på netværket. Har haft en trang til det et stykke tid, og dette kunne måske være acceleratoren til at få det gjort |
|
![]() |
|
Men tak for linket
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |