recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Usædvanlig trafik fra dit computernetværk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Usædvanlig trafik fra dit computernetværk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Usædvanlig trafik fra dit computernetværk
    Sendt: 12-September-2015 kl. 08:04
Jeg skulle lave en Googlesøgning på min iPad i dag.
Fik følgende melding fra Google "Usædvanlig trafik fra dit computernetværk" og skulle så indtaste en chaptchakode for at vise jeg ikke er en robot.
I følge Google kan det skyldes brug af Hola VPN. Jeg ved ikke engang hvad Hola VPN er.
Nogen der kan give mig nogle gode råd til, hvordan jeg forholder mig lige nu?
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 09:19
Prøv at læse denne tråd.

http://www.amino.dk/forums/t/216730.aspx
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 09:30
Tjah, hvis det sker igen, kan det da være jeg skal give telia et kald.

Tror dog, at jeg vil prøve at nulstille vores iPads, telefoner pg computere, samt ændre koden på netværket.

Har haft en trang til det et stykke tid, og dette kunne måske være acceleratoren til at få det gjort
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 09:30
Men tak for linket
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu