|
USG 3 får ingen WAN IP |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan jo altid opsige abonnement.
Mon ikke det løser sig. Og ungerne har godt af en periode uden internet. |
|
koden
Super bruger Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 495 |
Funktioner
Tak(0)
|
Opsige og købe det hos TDC til 1800 mdr. :-)
Naa.. så lever jeg hellere nogle dage uden. kan håbe der en da bliver gravet "ikke TDC ejet" fiber ned. Ellers må man jo vente på 5G og droppe alle de kabler.
|
|
Ubiquity Unifi
USG3 router/firewall USW-16-POE 4 x AP PRO |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19457 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo også det lette svar for dem. De sviner deres leverandør til, selvom de selv har købt "dårlige betingelser" og sælger dem videre til dig. Klaus |
|
koden
Super bruger Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 495 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er ingen af de 2 nævnte selskaber der har svinet TDC til.
De siger bare at de har fejlmeldt det til TDC og ikke kan gøre noget før TDC vender tilbage.
Jeg kender ikke betingelserne de har forhandlet sig frem til med TDC. Men de er garanteret ret ens. Vil prøve at finde ud af det og skrive det ind her. Når man bestiller fiber tænker de færreste på hvad aftalen er om fejlretning. Men det vil jeg da tage med i overvejelserne hvis jeg skal skifte en dag. Men jeg tror så nok jeg stadig vil satse på den billige pris og leve med en uges fejlretning. Lidt som jeg har oplevet det gennem årene. Tror TDC er blevet ødelagt af alle de kapitalfonds tømninger Redigeret af koden - 04-Oktober-2017 kl. 22:40 |
|
Ubiquity Unifi
USG3 router/firewall USW-16-POE 4 x AP PRO |
|
koden
Super bruger Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 495 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så har jeg efter 4 dages nedetid internet forbindelse igen.
Ordret fra TDC tekniker der var ude ved mig: Dit kabel var flyttet i centralen. En af mine kollegaer har nok ikke vist hvor det skulle sidde efter udtagning!!!! da jeg oprettede fiberen i sin tid havde vi faktisk samme problem. da var kabel i central også placeret forkert.. Hurra for TDC ... godt man ikke har en virksomhed kørende over den fiber..
|
|
Ubiquity Unifi
USG3 router/firewall USW-16-POE 4 x AP PRO |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19457 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis man kører en virksomhed over en fiber, vælger man forhåbentligt ikke at bruge et billigselskab med ringe responstid på service til sin linje.
Klaus |
|
koden
Super bruger Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 495 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej man vælger et selskab der er fuldstændig uafhængig af TDC
Selvom man nok aldrig helt kan blive det, da de jo står for nogle af de yderste routere. Men forhåbentlig har de folk der er bedre til at styre dem end de alm. kunder.
|
|
Ubiquity Unifi
USG3 router/firewall USW-16-POE 4 x AP PRO |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19457 |
Funktioner
Tak(0)
|
Næh, man vælger TDC erhverv. Tro mig, de har styr på deres shit. Klaus |
|
koden
Super bruger Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 495 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK...
jeg skal nok skåne jer for hvorfor jeg for 2 år siden flyttede fra min firma betalte TDC erhverv ADSL til min kones firmabetalte ADSL som bruger telenor. men tilfreds var jeg ikke. Telenor har jeg ikke haft noget at klage over ud over det kobber TDC leverer er for langsomt :-) Nå case lukket... jeg er videre og dansknet siger de tager det op med TDC i deres månedlige samataler. Jeg må acceptere at jeg er en lille fisk hvor TDC mener at 4 dages nedetid er acceptabelt.
|
|
Ubiquity Unifi
USG3 router/firewall USW-16-POE 4 x AP PRO |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19457 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo netop IKKE TDC der vælger at 4 dage er acceptabelt.
Mine oplevelser med TDC, både privat og erhverv er langt bedre end Telenor og tidligere Sonofon, som skiftede til at være Telenor. Eksempelvis har jeg i dag modtaget SMS fra Telenor der fortæller at 80% af mit dataforbug for denne periode er opnået. Det har de udsendt regelmæssit i de sidste 4 måneder også selvom jeg har masser af data tilbage. Klaus |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dengang jeg havde TDC erhverv, der spillede det..
Apropos nedetid. Man kan/kunne betale sig for en straks påbegyndt fejlretning (inde for 3 timer). Jeg formoder det stadigvæk er sådan. en nedetid på 4 dage er efter min mening helt uacceptabelt. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |