|
USG Danmark / EDB forsikring |
Besvar |
Forfatter | |
sims-m
Bruger Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
Emne: USG Danmark / EDB forsikring Sendt: 02-Marts-2009 kl. 16:20 |
Halløj med jer. Ja jeg ved godt det her er et hifi forum, men det er nu altså her jeg hænger mest ud. Problemet: Sidste år købte jeg en computer igennem zepto ink. en 3 års all-risk forsikring. Den skulle dække alt hvad jeg nu kan lave af møg ved computeren, så længe jeg ikke gør det med overlæg, så hændelige uheld skulle også være dækket. http://zepto.dk/files/15_ZEPTO%20DK_Totalforsikring_72-1_011 22007_printversionA4.pdf Jeg var så så klodset at vælte over en stol og tabe cola i computeren. Temmelig dumt må man sige. Heldigvis havde jeg jo denne forsikring. Jeg har nu fået svar fra forsikringen der gerne vil dække udgiften til reperation af computeren, såå langt så godt. Men så skriver de samtidig at de ikke længere ønsker at have min computer forsikret og derfor opsiger forsikringen med dagdato. Og herefter inkludere en check på det beløbet for de resterende 30 mdr. Spørgsmålet: Kan de virkelig tillade sig at gøre sådan noget. Fejlen er jo hændelig, omend dum, de dækker også skaden. Men gider så ikke længere have mig som kunde. Er der nogen her der kan hjælpe med hvordan jeg skal takle den,? Jeg vil jo sådan set gerne have min computer er forsikret mod diverse fejl og uheld. Det skal lige siges at jeg ikke har kontaktet dem endnu. |
|
kims2
Bruger Oprettet: 18-Oktober-2006 Status: Offline Point: 65 |
Sendt: 02-Marts-2009 kl. 16:47 |
De er i deres gode ret til at opsige forsikringen. Det
står i de betingelser du har linket til. 8. Opsigelse Fra købsdatoen af forsikringen er der 14 dages fortrydelsesret for tegnet forsikring. Herefter kan forsikringen ikke opsiges, dog gælder nedenstående regler. Ved enhver skade kan både forsikringsselskabet og forsikringstager senest 14 dage efter afgørelsen, opsige forsikringen til næstkommende 1. i måneden. Forudbetalt præmie tilbagebetales forholdsmæssigt. |
|
sims-m
Bruger Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
Sendt: 02-Marts-2009 kl. 17:10 |
Pinligt at jeg kan overse det:S Jeg takker:) sådan kan det jo gå efter en lang dag. Jeg takker for det;)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |