|
Ustabilt intranet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kloppern ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2010 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juli-2013 kl. 08:05 |
Hej med jer
Jeg oplever at dimserne i mit intranet mister forbindelsen til hinanden. Jeg har en Cisco EPC 3925 router fra yousee, den er sat i bridge mode og kablet til min Netgear WNR3700v2 router. Til min netgear har jeg via kabel tilsluttet min Synology ds211 nas og mit Atv2 i stuen. Trådløst har jeg forbundet min bærbar, Ipad mini, Atv2 i soveværelset, PS3 og vores telefoner. Internettet køre uden udfald og jeg har fint signal i hele huset. Problemet er at airplay kommer og går, jeg kan nogle gange få apps som rowmote og Xbmc remote til at få forbindelse til min mac og atv, andre gange ikke (altså ikke kun et airplay problem). Når jeg genstarter routeren virker det hele igen (indtil det pludselig ikke virker). Jeg har aktiveret både 2,4Ghz og 5Ghz forbindelse, jeg har aktiveret UPnP og QoS. Jeg kan se at de forskellige apperater bevare den samme ip adresse. Jeg har også forsøgt at sætte routeren tilbage til fabriksidstillingerne. Jeg kører nyeste firmware på router, Atv og nas'en. Hvad søren kan der være galt?
Redigeret af kloppern - 02-Juli-2013 kl. 08:08 |
|
![]() |
|
Munkieftw ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uhha.. Oplever det samme, nogle gange kan jeg tænde min receiver via airplay - andre gange skal jeg tænde receiveren, lukke Spotify/Soundcloud, starte igen - og prøve at forbinde. Meget belastende, men synes jeg har ledt WWW igennem. Desværre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |