|
uStart RSS problemer |
Besvar |
Forfatter | |
BrianS
Ny bruger Oprettet: 08-Februar-2013 Sted: Børkop, Danmark Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 10:06 |
Jeg bruger https://www.ustart.org/ til at læse alle mine nyheder, også RSS feeds fra recordere.dk.
Her på det seneste er det holdt op med at virke. Alle andre kilder virker stadig og deres RSS feeds kan jeg fint læse andre steder. Er der andre der har oplevet samme problem?
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
har aldrig hørt om dem, og hvis der er en ting jeg aldrig ville gøre, så var det at give dem nogen som helst former for logininformationer til noget som helst. (og slet ikke mails som jeg kan se de vil) googler man dem lidt finder man ud af de laver link redirects. - altså sender dig videre til diverse sites som betaler dem, når du klikker på diverse links og injecter reklamer med
RSS support er der også direkte i chrome uden at man skal bruge et eller andet login. Men det er bare min personlige mening. Du skal helt og holdent have lov at have din, men en "fri" service som den, betyder at det er dig der er produktet!
|
|
BrianS
Ny bruger Oprettet: 08-Februar-2013 Sted: Børkop, Danmark Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har brugt dem i mange år uden problemer (heller ikke med reklamer), så det bekymrer mig ikke.
Jeg undrer mig bare over at recorders RSS feed, er det eneste der ikke virker.
|
|
BrianS
Funktioner
Tak(0)
|
Problemet lader til at være løst, om det er forbindelse mellem forskellige ISP der har været problemer med kan jeg ikke sige.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |