Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
RuzzFrog
Bruger
Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Status: Offline
Point: 230
|
Sendt: 22-Februar-2010 kl. 21:45 |
Toebs skrev:
opzouten skrev:
Jeg ville foretrække at lade hunde blive hjemme i boligen.
Mig bekendt findes der ikke mange, hvis nogen (ordentlige restauranter hvor man må medbringe husdyr).
Alternativt kunne du sætte en netbook (eller lignende) med webcam i bilen, og så køre en webservice hvor du så kunne logge på med mobilen. |
Må man nu ikke tage sin ko med på restaurant? (det hedder vidst kæledyr, gør det ikke?  ) |
Jojo det var ikke det der var problemet, hende har han med..
Jeg håber du har lidt humor Ole
|
 |
Darknezs
Super bruger
Oprettet: 02-September-2006
Sted: Viborg, Denmark
Point: 332
|
Sendt: 22-Februar-2010 kl. 21:53 |
|
 |
Energyzhig
Bruger
Oprettet: 04-November-2008
Sted: Denmark
Point: 179
|
Sendt: 23-Februar-2010 kl. 11:55 |
"...men den vil mærkeligt nok meget hellere være i vores bil end alene derhjemme; der føler den sig tryggere ..." ... Er jeg den eneste der er dybt imponeret over en talende eller på anden måde kommunikerende gravhund ? Kan det virkelig lade sig gøre i 2010 ?
|
 |
Slettet_120331
--
Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
|
Sendt: 23-Februar-2010 kl. 14:19 |
Hele kæredyrs fænomænet er da gået over gevind. Der er sjovt nok ikke en video hundealarm på markedet.For langt de fleste er det nok at kunne høre deres baby.... men du kan ikke nøjes med at høre en hund? omfg.
|
 |
okaare
Super bruger
Oprettet: 08-December-2007
Point: 269
|
Sendt: 24-Februar-2010 kl. 21:50 |
Tak for alle jeres indspark til mit indlæg og jo, jeg har da humor og kan sagtens tåle satiriske indspark. Tror kritikerne imidlertid at det er for vores egen skyld, at jeg leder efter noget relevant udstyr til at overvåge vores vovse, når vi ikke er i bilen. Sagen er den enkle, at hunden er bindegal med at være i vores bil. I sommerhalvåret er jeg nødt til at have bagklappen stående åbent i vores garage, så hunden selv kan springe op i bilen og f.eks få sin middagslur. Der var ulige lettere at lade hunden blive hjemme, hvis vi skulle en tur i byen, men kreaturet føler sig mere hjemme i bilen, når vi er ude. Endelig en bemærkning til fjolset Energyzhig, der er imponeret over, at vi kan tale med vores hund. Kærer man sig over sin hund, kommer man også til at lære hundens karakter, vaner, lyster, ønsker, behov at kende, men det er vel uden for vedkommendes fatteevne. Undskyld mit sprogbrug, men man harmes over en så afstumpet argumentation, når man kun vil hundens bedste.
|
 |
Energyzhig
Bruger
Oprettet: 04-November-2008
Point: 179
|
Sendt: 24-Februar-2010 kl. 22:27 |
okaare skrev:
Tak for alle jeres indspark til mit indlæg og jo, jeg har da humor og kan sagtens tåle satiriske indspark. Tror kritikerne imidlertid at det er for vores egen skyld, at jeg leder efter noget relevant udstyr til at overvåge vores vovse, når vi ikke er i bilen. Sagen er den enkle, at hunden er bindegal med at være i vores bil. I sommerhalvåret er jeg nødt til at have bagklappen stående åbent i vores garage, så hunden selv kan springe op i bilen og f.eks få sin middagslur. Der var ulige lettere at lade hunden blive hjemme, hvis vi skulle en tur i byen, men kreaturet føler sig mere hjemme i bilen, når vi er ude. Endelig en bemærkning til fjolset Energyzhig, der er imponeret over, at vi kan tale med vores hund. Kærer man sig over sin hund, kommer man også til at lære hundens karakter, vaner, lyster, ønsker, behov at kende, men det er vel uden for vedkommendes fatteevne. Undskyld mit sprogbrug, men man harmes over en så afstumpet argumentation, når man kun vil hundens bedste. |
Skrev du ikke lige at du havde humor ? ... Undskylder meget at jeg er kommet med en upassende kommentar omkring dit forhold til din hund, som åbenbart har gjort ondt. Jeg havde jo ingen idé om at du var hundevisker!
|
 |