|
Uvidenhed 2 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
vanzandt
Bruger Oprettet: 13-August-2008 Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Januar-2019 kl. 12:34 |
Hej alle , har endelig fået mit ny Sony AF8 og kan se tv, så langt så godt.
Jeg kommer fra et gammelt PX 80 så jeg er fuldstændig tabt og nok også temmelig tung på området , håber derfor i kan hjælpe mig med nogle spørgsmål, hvoraf nogen af dem nok er temmelig naive. Jeg prøver , vil gerne bruge indstillingerne fra testen af AF8, men hvordan finder jeg dem og hvordan finder jeg de forskellige profiler Cineme Prof. F.eks.Jeg har prøvet at afspille video fra en ekstern harddisk via USB og det virker tilsyneladende men kan man ikke se USB porten uden at sætte disken i ligesom HDMI1 2 3 osv.Har også indstalleret en kodi app på Af8 og på min PC det spiller ikke.Det sidste spørgsmål går på hvordan man downloader en HBO app påAF8.Det var en ordenlig smøre håber i kan hjælpe mig med bare noget det. Venlig hilsen |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Indstillinger. Der kan du prøve dem fra flatpanels. De plejer at hjælpe en del.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er også lidt debat om tvet. https://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=21&t=41428
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
vanzandt
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, tak for dit hurtige svar , jeg fatter ikke hvordan man kommer ind til de instillinger og hvordan man ændrer billed profil til f.eks cinema Proof. venlig hilse Bo
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal jeg ikke hjælpe med. Har selv et LG OLED.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er en, der viser hvordan du rent praktisk kommer ind i Indstillingerne på AF8 (start ved 6.25): https://www.youtube.com/results?search_query=sony+af8+settings
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Manualen er til for at hjælpe, men mange undlader at læse den...
Du installerer HBO, på samme måde, som du installerer alle andre apps, på dit TV. Gå ind under "Google Play", søg på HBO Now" - installer... Når du skriver, KODi ikke spiller, hvad mener du så med det?
Redigeret af Supergris - 24-Januar-2019 kl. 17:48 |
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
vanzandt
Funktioner
Tak(0)
|
Hej tak for jeres indspark knokler løs, nu vil fruen se Tv ,fatter stadigvæk ikke hvordan man kommer ind til de der indstillinger og hvordan man skifter billed profiler ? Venlig hilsen Bo
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du set den video jeg linkede til tidl?
Her beskrives at du skal vælge Action Menu på fjernbetjening og så vælge picture menuen.
Redigeret af PerW - 24-Januar-2019 kl. 19:59 |
|
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1995 |
Funktioner
Tak(0)
|
Action Menu button er den hurtigste indgang til det der anbefales i flatpanel reviewet og gemmer sig under "Action menu" [en knap på fjernbetjeningen] --> Picture --> advanved settings
Groft sagt et "action menu" den hurtigste indgang til det meste af Sony's styring af billedbehandling, panel og lyd, mens "home" er indgangen til Android-TV ...Altså selve smart-tv platformen (som så godt også har en genvej til Sony's styring og indstillinger forneden (et ikon som en tandhjul) der giver dig adgang til endnu mere end action menuen i sig selv gør" Her f.eks. hvordan man slår motion interpolation fra: https://www.youtube.com/watch?v=A_6AC0nZ7EM&feature=youtu.be&t=489 Redigeret af TBC1 - 25-Januar-2019 kl. 23:35 |
|
vanzandt
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen alle , tak for hjælpen med indstillinger og profil, kan godt nok ikke finde hvidbalance.Nu har jeg fået lavet indstillinger , pønser på en rigtig kalibrering , fruen mener ikke det er nødvendigt. Jeg har også fundet HBO appen og den virker.Angående Kodi skal det indstalleres på både Sony og PC , før brugte jeg PS3 til at se Video og billeder fra PCen.Tusind tak for hjælpen ind til videre. venlig hilsen Bo
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |