recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Uvidenhed 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Uvidenhed 2

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2019 kl. 12:10
Oprindeligt skrevet af vanzandt vanzandt skrev:

Hej igen alle , tak for hjælpen med indstillinger og profil, kan godt nok ikke finde hvidbalance.Nu har jeg fået lavet indstillinger , pønser på en rigtig kalibrering , fruen mener ikke det er nødvendigt. Jeg har også fundet HBO appen og den virker.Angående Kodi skal det indstalleres på både Sony og PC , før brugte jeg PS3 til at se Video og billeder fra PCen.Tusind tak for hjælpen ind til videre. venlig hilsen Bo

Du skal ikke ændre på hvidbalance. Det er forskelligt fra skærm til skærm. 
Der skal måleudstyr til for at få den indstillet.
Venlig hilsen
KB
Til top
vanzandt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2008
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vanzandt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2019 kl. 12:11
Hej igen Så er den gal igen, i går sad vi og så små videoklip med børnebørnene og bortset fra de vendte på skrå ?? virkede, så også en del af en film virkede også , i dag virker ikke noget ligeson HBO appen heller ikke virker.
Har jeg rørt ved noget , da jeg indstillede billedet . På forhånd tak Bo
Til top
vanzandt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2008
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vanzandt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2019 kl. 12:37
Hej , nu virker HBO igen, noget med netværket, men alt det andet er dødt
Til top
vanzandt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2008
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vanzandt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2019 kl. 12:42
Hej Brixen lader hvid balancen være . Tak
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu