recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Uvuderlige filer slettet:((
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Uvuderlige filer slettet:((

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 13:01
Cloud løsninger :)
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2015 kl. 06:44
Har hjulpet flere igennem tiden. Recuva har fungeret rigtig godt

Jeg anbefaler selv altid dropbox som offsite backup løsning.
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2015 kl. 08:28
Dropbox, skydrive, googledrive, og hvad pokker de hedder. Det er vel den store forskel. Fik dog engang sidst år, at vide fra en af mine kollegaer, at dropbox var et godt navn, da man skulle droppe dem. Noget med, at hvis de opgraderede deres systemer, så var der ingen garenti overhovedet på, at dine data's stadig ville ligge der. MEN kan ikke finde noget om det på nettet, eller i deres aftale dokument, så, nok en and. Før i tiden, der var jeg også en "rigtig" mand, men græd ofte, nu tager jeg sgu back-up :)
Til top
Hbar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2007
Sted: Denmark
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hbar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2015 kl. 09:16
Er bare at købe en USB disk alt efter hvor meget data man har. Men de fleste kan klare sig med 1-2 TB USB disk til de vigtigste data, så må p0rn samlingen lade livet hvis uheldet er ude.

Ved godt en USB ikke dækker indbrud, brand, tyveri, vandskade osv. Men der er nok større chance for at man sletter en fil end overstående sker og så er en USB disk billigere set i forhold til størrelsen og data ligger lokalt og ikke hos NSA (hvis man er lidt paranoid) og kan nemt flyttes til en ven under ferie. :)
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2015 kl. 09:29
Oprindeligt skrevet af Hbar Hbar skrev:

Er bare at købe en USB disk alt efter hvor meget data man har. Men de fleste kan klare sig med 1-2 TB USB disk til de vigtigste data, så må p0rn samlingen lade livet hvis uheldet er ude.

Ved godt en USB ikke dækker indbrud, brand, tyveri, vandskade osv. Men der er nok større chance for at man sletter en fil end overstående sker og så er en USB disk billigere set i forhold til størrelsen og data ligger lokalt og ikke hos NSA (hvis man er lidt paranoid) og kan nemt flyttes til en ven under ferie. :)

cloud løsninger har du jo tilgang til overalt.. og altid..
fysisk drev er gammeldags og ikke særlig tilgangs-venlige.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2015 kl. 10:19
men er det uvurdelige filer bør du have dem flere steder da intet er sikkert.

Personligt gemmer jeg mine vigtigste filer lokal på nas samt flere steder i cloud.

Og bruger cloud mere og mere da det bare er nemt uanset hvilket grej man bruger og hvor i verden man er.
Til top
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juli-2009
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2015 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af Ckhansen1 Ckhansen1 skrev:

Jeg prøver at gøre en lang historie kort.

Jeg satte min Firefox browser til at spytte filer ud op skrivebordet.
Det fortrød jeg, og ændere indstilling tilbage til standard.

Nu spurte den så om jeg ville slette disse filer, og jeg sagde; ja.

Nu slettede den så alle min filer på skrivebordet, og ikke kun dem som den selv havde lavet:( Jeg tjekkede min papirkurv oh her var de hellere ikke.

Jeg har prøvet at bruge et tidligere gendandelsespunkt, men har fejler Windows.

Hvad kan jeg gøre for at få mine filer tilbage?

mvh

Hej
Det lyder øv.
Jeg har tidligere brugt dette program: Runtime GetDataBack for FAT and NTFS [https://www.runtime.org/data-recovery-software.htm]

Det finder filerne der ligger på disken. Når windows sletter filer, så er det ikke de enkelte bits der bliver slettet - det er deres plads i "adresselisten" over filer på harddisken der bliver slettet. Men det betyder at hvis du bruger din harddisk, så risikerer du at deres plads på disken bliver overtaget, som følge af at "adressebogen" viser pladsen er ledig.

Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1753
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2015 kl. 15:26
Jeg føler med dig... 

Kan du ikke højre klikke på mappen skrivebord, Egenskaber, tidligere versioner? Go go!

Redigeret af RuneH - 11-Juni-2015 kl. 15:28
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Byteman2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Oktober-2013
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Byteman2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2015 kl. 23:11
Installer Recovery program på en anden PC. Indsæt Harddisken som slava i den eller som ekstern harddisken. Kør program og se hvad den kan finde af filer.
Jeg tabte en gang en ekstern harddisk som gik i smadder. Det lykkes mig at at genfinde det meste selv om filstrukturen ikke kunne loades. 
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu