recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: 3 x Google Wi-Fi 1.0
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: 3 x Google Wi-Fi 1.0

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
davorgekko Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Maj-2009
Sted: Gentofte, DK
Status: Offline
Point: 229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davorgekko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: 3 x Google Wi-Fi 1.0
    Sendt: 22-Juni-2020 kl. 05:58
Hejsa,

Jeg har udskiftet mit wifi - hvad ville jeg kunne sælge 3 stk Google wifi routere i? Det er denne version:

Mvh. David

Redigeret af davorgekko - 22-Juni-2020 kl. 06:02
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2020 kl. 06:03
Sættet kan købes for 2300,- med 2 års garanti.

Som udgangspunkt vil jeg sige halv pris.

Er der stadig garanti kan det muligvis være lidt mere.

Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2020 kl. 11:13
Jeg vil gerne byde 1000 kr, hvis du skulle blive fristet til at sælge. Ville egentlige købe det nye Nest Wifi i stedet. 
Mvh.

Casper
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2020 kl. 15:17
Den nye nest kan sagtens bruges sammen med Google Wifi som adgangspunkter. Bare hvis man får lyst til en opgradering på et senere tidpunkt.

Jeg er selv kæmpefan af Google wifi og har ikke tænkt mig at opgradere de næste par år.
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2020 kl. 15:21
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Den nye nest kan sagtens bruges sammen med Google Wifi som adgangspunkter. Bare hvis man får lyst til en opgradering på et senere tidpunkt.

Jeg er selv kæmpefan af Google wifi og har ikke tænkt mig at opgradere de næste par år.

Han skriver han har skiftet, men ellers en god pointe Smile
Mvh.

Casper
Til top
Donbisse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Juni-2015
Sted: Horsens
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Donbisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2020 kl. 17:14
Har lige solgt et sæt med 3 - med lidt garanti tilbage til 1600 kr. 
Til top
davorgekko Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Maj-2009
Sted: Gentofte, DK
Point: 229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davorgekko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2020 kl. 13:08
De er købt 11/11 2018 - så stadig noget garanti tilbage.
Jeg tænker 1500 + evt forsendelse (som ville være 53 kr med GLS).

Any takers? 😊 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu