|
V: 3 x Google Wi-Fi 1.0 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
davorgekko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Gentofte, DK Status: Offline Point: 229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juni-2020 kl. 05:58 |
Hejsa,
Jeg har udskiftet mit wifi - hvad ville jeg kunne sælge 3 stk Google wifi routere i? Det er denne version: Mvh. David
Redigeret af davorgekko - 22-Juni-2020 kl. 06:02 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sættet kan købes for 2300,- med 2 års garanti.
Som udgangspunkt vil jeg sige halv pris. Er der stadig garanti kan det muligvis være lidt mere. |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Jeg vil gerne byde 1000 kr, hvis du skulle blive fristet til at sælge. Ville egentlige købe det nye Nest Wifi i stedet.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Den nye nest kan sagtens bruges sammen med Google Wifi som adgangspunkter. Bare hvis man får lyst til en opgradering på et senere tidpunkt.
Jeg er selv kæmpefan af Google wifi og har ikke tænkt mig at opgradere de næste par år.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Han skriver han har skiftet, men ellers en god pointe
![]() |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Donbisse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2015 Sted: Horsens Status: Offline Point: 20 |
Har lige solgt et sæt med 3 - med lidt garanti tilbage til 1600 kr.
|
|
![]() |
|
davorgekko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Gentofte, DK Status: Offline Point: 229 |
De er købt 11/11 2018 - så stadig noget garanti tilbage.
Jeg tænker 1500 + evt forsendelse (som ville være 53 kr med GLS). Any takers? 😊 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |