|
V: 75ju7005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Maj-2017 kl. 20:52 |
Hej, Jeg vil gerne hoppe på OLED vognen, og overvejer nu hvad jeg evt kan få for mit TV. Det er købt til Black Friday for 1½ siden til 22.000 i Hifi klubben. HFK giver 5 år garanti, men ved egentlig ikke om det følger en ny køber. TV er i super stand, jeg har altid brugt min Harmony remote så fjernebetjeningerne til det er også som nye. Jeg tænker 10.000-12.000 kr.
Befinder sig i Sønderborg hvis der er nogen som skulle være interesseret :)
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Hvis det var aktuelt vil det kunne bringes til Sjælland ? Kan se at det ikke "rigtigt" understøtter HDR hvad er dine erfaringer her ? Mvh Christian |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Hej, jeg har desværre ikke mulighed for levering på Sjælland. Ang HDR så ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal svare, jeg har ikke undersøgt/testet om det giver noget. Et godt billede har tv trods alt alligevel :)
|
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
Mon ikke de 10-12000 tusind du selv nævner er realistisk. Jeg vil skyde på tættere på de 12000.
Garanti følger varen. Også evt ekstra garanti. |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
Tak for input :)
|
|
![]() |
|
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
Mindste pris hurtig handel? ;)
|
|
![]() |
|
12000,- ellers må Oled vente :)
|
|
![]() |
|
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
Byder 10k
|
|
![]() |
|
Ellers tak jensholm.
|
|
![]() |
|
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
OK.held og lykke med salget.
|
|
![]() |
|
Tak tak, må indrømme salget haster ikke, men til 12k ryger det ud af døren og ind kommer oled. De er bare dyre i voksen størrelse :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |