recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V. Acoustic Lab Zeta 2.0
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V. Acoustic Lab Zeta 2.0

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V. Acoustic Lab Zeta 2.0
    Sendt: 15-Maj-2015 kl. 13:20
Hvad er sådan et sæt værd nu til dags?

Der er en lille fejl på den ene enhed, men kun af kosmetisk betydning.

endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2015 kl. 14:40
Fakta solgte de sidste sæt der blev produceret til kr499,- for mange pr siden, så et godt stykke under det.
Jeg bruger mit sæt til TV'et
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2015 kl. 22:11
shit. jeg vidste ikke de var kommet helt derned. Den gamle anmeldelse på hifi4all, hvor de roses til trods for at de dengang kostede over 2000, er desværre fjernet fra siden af rorgængeren. Den anmeldelse sige dog også mere om anmelderens gyldne ører, end om sættets kvalitet.

Hvis de ikke er mere værd end en 100 seddel, tror jeg de finder plads på lillemandens værelse.
endnu en hifi-flygtning

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2015 kl. 22:37
Det gik jo op i hat og briller. De sidste sæt blev produceret af acoustic labs uden at de havde lov af Christian (manden der havde lavet dem). Det gik retsag/sagsanlæg i det. Og jeg tror at det var derfor lageret blev skudt af til til fakta. i '06.

Lidt pudsigt at det sæt jeg fik fingrene i for ca. 5 år siden var ubrugt og stadig i org. emb. Jeg mener jeg betalte max. 400,- for det inkl fragt som var ca. 100,- da kassen vejede over 10kg
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2015 kl. 15:42
Det er en forholdsis tung forstærker med store lytter. Den kan sikkert fint trække andre højttalere. Det skal da lige prøves:-)
endnu en hifi-flygtning

Til top
Kuumar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Maj-2007
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kuumar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2015 kl. 07:51
Jeg er interesseret , 

250 kr ? :-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2015 kl. 10:01
jeg vil lige overveje det.
endnu en hifi-flygtning

Til top
Kuumar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Maj-2007
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kuumar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2015 kl. 10:03
Det er iorden, du må gerne sende billeder af den kosmetiske fejl du nævner tidligere  - i så fald du vælger at sælge :-) .
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu