|
V. Acoustic Lab Zeta 2.0 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Maj-2015 kl. 13:20 |
Hvad er sådan et sæt værd nu til dags?
Der er en lille fejl på den ene enhed, men kun af kosmetisk betydning.
![]() |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fakta solgte de sidste sæt der blev produceret til kr499,- for mange pr siden, så et godt stykke under det.
Jeg bruger mit sæt til TV'et |
|
![]() |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
shit. jeg vidste ikke de var kommet helt derned. Den gamle anmeldelse på hifi4all, hvor de roses til trods for at de dengang kostede over 2000, er desværre fjernet fra siden af rorgængeren. Den anmeldelse sige dog også mere om anmelderens gyldne ører, end om sættets kvalitet.
Hvis de ikke er mere værd end en 100 seddel, tror jeg de finder plads på lillemandens værelse.
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Det gik jo op i hat og briller. De sidste sæt blev produceret af acoustic labs uden at de havde lov af Christian (manden der havde lavet dem). Det gik retsag/sagsanlæg i det. Og jeg tror at det var derfor lageret blev skudt af til til fakta. i '06.
Lidt pudsigt at det sæt jeg fik fingrene i for ca. 5 år siden var ubrugt og stadig i org. emb. Jeg mener jeg betalte max. 400,- for det inkl fragt som var ca. 100,- da kassen vejede over 10kg
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Det er en forholdsis tung forstærker med store lytter. Den kan sikkert fint trække andre højttalere. Det skal da lige prøves:-)
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
Kuumar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2007 Status: Offline Point: 12 |
Jeg er interesseret ,
250 kr ? :-) |
|
![]() |
|
jeg vil lige overveje det.
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
Kuumar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2007 Status: Offline Point: 12 |
Det er iorden, du må gerne sende billeder af den kosmetiske fejl du nævner tidligere - i så fald du vælger at sælge :-) .
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |