|
V: af Macbook Pro 13" |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2015 kl. 16:27 |
Hvad kan sådan en være værd? Det er modellen uden retina, men med optisk drev. Ingen brugsspor, har altid været i Belkin sleeve. Købt d. 19/7 2014.
Specs: 2,5 GHz Intel Core i5 4 GB 1600 MHz DDR3 Intel HD Graphics 4000 1024 MB 500 GB HD USB 3 High Speed Bus Bluetooth Thunderbolt
Redigeret af Kampus - 21-Januar-2015 kl. 13:48 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var måske en idé at skrive specs. Ellers er det ret svært at vurdere.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Ja, det vil jeg også vurdere den til ud fra de fyldest gørende oplysninger 😃 Måske lidt under??!!??
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvor finder jeg specs?
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
http://support.apple.com/da-dk/HT4132 sorry det bliver ikke klikbart
Redigeret af clausols1 - 20-Januar-2015 kl. 19:48 |
|
![]() |
|
Takker! Opdateret i første post.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7253 |
Den koster i dag 7700.- hos elgiganten.
Mac plejer at holde rimlige brugt priser men din er uden retina og med kun 4gb ram som i min optik trækker lidt ned. Men 5500.- tror jeg du kan få for den da den ikke er ret gammel endnu. |
|
![]() |
|
Ok! Og andre med en vurdering?
|
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
5-5.500 lyder som en fornuftig pris
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Det er jo en model som har været på tilbud mange gange, samt en model der er ved at have en del år på bagen (Mid '12), så i dag kan man få en Air som holder længere tid på en opladning samt er billigere end dagsprisen på en MD101
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Det er jeg ikke helt tilfreds med at tabe, når anskaffelsesprisen lå på 8k
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Nu spurgte du jo efter en vurdering. Så det står dig jo frit for at smide den til salg til et højere beløb på DBA/Guloggratis
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |