|
V: Anthem AVM60 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2020 kl. 09:22 |
Jeg står overfor at skulle opgradere til AVM70. Derfor vil jeg lige høre hvad folk tænker jeg kan få for den gamle. Den er fra februar 2016, og har kostet 31.999,- den fremstår som ny, uden ridser eller slidmærker. Fjernbetjeningen er brugt ekstremt lidt, da jeg har brugt en multifjernebetjening. Original emballage og alt tilbehør medfølger.
Hvad kan sådan en størrelse mon indbringe?
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hmm kan ikke huske om den har atmos og 4K, men tænker nok imellem 5000-10.000kr
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Den har både Atmos, dtsX og fuld 4K support via hdmi 2.0, (4K HDR 60hz). Den er desuden opdateret med seneste firmware. Og den nyeste version af ARC Genesis room correction kan bruges med den, mikrofon medfølger selvfølgelig.
Så det eneste der er outdated, er at den ikke understøtter hdmi 2.1.
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
okay fair nok, gætter på imellem 10.000-15.000kr
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |