|
V: Anthem MXR710 |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Vi andrer opfatter det kun som en vurderingstråd - derfor også den generelle prisdebat. ![]() Og det fremgår også tydeligt af overskriften... M.v.h. |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|||
Desuden - Gonzo kan jo bare vælge at købe receiveren ud af firmaet, privat, og så sælge den efterfølgende. Det er der jo ikke nogen der kan kontrollere alligevel.
M.v.h. |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||
For det første har gonzo forsøgt at købe noget kan jeg forstå - det må han heller ikke. Dernæst så skal han rette henvendelse til enten Lars eller Hummelmose for at få ændret sin medlemsstatus til branche medlem. Så kan misbrug/misforståelser undgås omkring køb og salg. Så uanset hvad så må gonzo ikke hverken købe eller sælge her på siden. Omkring vurdering, så håber jeg da bestemt, at gonzo som professionel, ved hvad tingene skal koste.
Redigeret af Hother - 11-April-2015 kl. 16:24 |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
|||
Ok der kan man bare se. Jeg vurdere dog ikke mig selv som branche-person. Da jeg som sådan ikke køber og sælger hardware. Jeg har et produktionsselskab som sælger service-ydelser og tv-, video- og film-produktioner. Men hvis du stadig mener, at jeg ikke må handle her på siden, vil jeg selvfølgelig rette mig efter det. |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||
Jeg vil foreslå dig at kontakte Lars eller Jens. Men skal der lignes i forhold til Skat, og var der "Mellemregninger" med KT-Radio osv., så er jeg ikke i tvivl om at det er en brancherelation.
Redigeret af Hother - 11-April-2015 kl. 17:02 |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
|||
Ok - der er jo ind imellem nogen der sælger aflagte computere fra deres arbejde herinde eller andre ting som oprindeligt er købe til erhvervsbrug, det må de vel så reelt set heller ikke, eller hvad?
Og hvad mener du med ""Mellemregninger" med KT-Radio"? Jeg har købt den i deres butik og fået en faktura på den! De har et modtaget service ydelser eller andet fra mig. Redigeret af dr gonzo - 11-April-2015 kl. 17:08 |
||||
![]() |
||||
|||
Dit citat: Den pris jeg har betalt er et mellemværende mellem KT radio og mig, da der var en række omstændigheder som spillede ind da jeg handlede" Jeg kender ikke de nærmere forhold ud over hvad du selv skriver, herunder at du skal betale skat ved salg af effekter herinde. Så kan du næppe betragtes som privatperson ved køb og salg herinde. Jeg har fortalt dig hvorledes sagerne hænger sammen, og hvis du er i tvivl, så har du også fået at vide hvad du så skal gøre.
Redigeret af Hother - 11-April-2015 kl. 17:23 |
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
Jeg har rettet henvendelse til hummelmose.
Men bortset fra det, afskriver jeg Recieveren til privat brug, før jeg sælger den. Den sælges jo ikke med en faktura fra mit firma, da jeg så vil skulle yde garanti på den, i følge købeloven. Altså sælger jeg den videre som privat person, efter selv at havde købt den ud af firmaet. Redigeret af dr gonzo - 11-April-2015 kl. 18:01 |
||||
![]() |
||||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
|||
Kære alle.
Recordere.dk ser ingen interessekonflikt så længe det ikke er organiseret salg hele tiden. /Jens
|
||||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||||
![]() |
||||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|||
Hvis du sætter den til salg vil mit råd nok være at du slet ikke skriver hvad nyprisen og i stedet lader det være op til sælger selv. KT-radios pris er den højeste jeg lige kunne grave frem og jeg tror ikke det gavner din salgpris at skrive KT's pris i annoncen. AV-connection sælger den eksempelvis til 19.495. For at sætte det på spidsen kunne jeg jo sælge min marantz SR8002 og linke til butiksprisen. Jeg tror bare ikke jeg kommer til at virke specielt troværdig da 99% kan gennemskue at den ikke længere er helt moderne.
|
||||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||||
![]() |
||||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
|||
Man er da på ingen måde utroværdig fordi man ikke gider bruge tid på at slå priser op en masse andre steder end der hvor man har købt tingene. Hvis det er den typiske indstilling fra en person, har jeg det fint med ikke at sælge til personen...
|
||||
![]() |
||||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|||
Næh men hvis man besværer sig med at finde den højeste pris og smide det i sin annonce, så kan det virke utroværdigt. Det er altså ikke videre besværligt at benytte pricerunner. Jeg påstår ikke at det er det trådstarter bevidst er gået efter at finde højeste pris.
Hvis jeg valgte at sætte min 9 år gamle sr8002 til salg og blot linkede til butiksprisen: lhttp://danstv.dk/shop/marantz-surround-receiver-3465p.html, så tror jeg ikke mange vil se mig som en bondefanger? Det er selvfølgelig op til køber at selv at undersøge det han køber.
Redigeret af slumbert - 12-April-2015 kl. 14:14 |
||||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |