recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Anthem MXR710
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Anthem MXR710

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2015 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Næh men hvis man besværer sig med at finde den højeste pris og smide det i sin annonce, så kan det virke utroværdigt. Det er altså ikke videre besværligt at benytte pricerunner. Jeg påstår ikke at det er det trådstarter bevidst er gået efter at finde højeste pris.

Hvis jeg valgte at sætte min 9 år gamle sr8002 til salg og blot linkede til butiksprisen: lhttp://danstv.dk/shop/marantz-surround-receiver-3465p.html, så tror jeg ikke mange vil se mig som en bondefanger?

Det er selvfølgelig op til køber at selv at undersøge det han køber.

Jeg forstår godt dit synspunkt, men jeg er ikke enig. Den pris jeg opgiver er den pris den står til, der hvor jeg har købt den - hvilket jeg mener er relevant. Hvad den ellers kan findes til på nettet, må det jo være op til køber at undersøge. Den kan vel også købes billigere i udlandet, skal jeg så også gøre opmærksom på det?
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2015 kl. 16:00
nypris og brugtpris er to vidt forskellige ting. Det er jo ingen regler for at det er 50% af nyprisen , eller lign. Et populært produkt er jo typisk mere værd. Uanset nypris. Efterspørgslen bestemmer prisen på brugtmarkedet. Ikke nyprisen.
Gonzo skulle da ellers være glad for at han ikke havde fået foræret hans
Receiver. Så vil den jo intet være værd på brugtmarkedet
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2015 kl. 17:08

M.v.h.
Til top
DVDO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2012
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DVDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2015 kl. 06:29
Hvad sælger har givet er total ligegyldigt, skal vi så også se hvad forhandlerne giver for varen ?

Stop nu jeres hvad har sælger givet for varen, der er en salgs pris brugt som ny, kan man ikke lide den pris så lad være med at købe varen, og er man uenig i salgs prisen ja så burde man være så fornuftig man holder det for sig selv med mindre man vil købe varen og så kan man tage den på PB.

Prisen er en sag kun mellem sælger og køber, resten af ulvene burde stoppe med at hyle.

Som her hvor man spørger efter en vurdering, så kigger man på brugt markedet og ser hvad ligende eller samme vare sælges til, kan man ikke finde det kan man se hvad forhandlerne sælger dem til og så sætte noget man finder ok ud fra det, hvad sælger har givet er igen SKIDE ligegyldigt.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu