|
V: Anthem MXR710 |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg forstår godt dit synspunkt, men jeg er ikke enig. Den pris jeg opgiver er den pris den står til, der hvor jeg har købt den - hvilket jeg mener er relevant. Hvad den ellers kan findes til på nettet, må det jo være op til køber at undersøge. Den kan vel også købes billigere i udlandet, skal jeg så også gøre opmærksom på det? |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
nypris og brugtpris er to vidt forskellige ting. Det er jo ingen regler for at det er 50% af nyprisen , eller lign. Et populært produkt er jo typisk mere værd. Uanset nypris. Efterspørgslen bestemmer prisen på brugtmarkedet. Ikke nyprisen.
Gonzo skulle da ellers være glad for at han ikke havde fået foræret hans Receiver. Så vil den jo intet være værd på brugtmarkedet ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
Hvad sælger har givet er total ligegyldigt, skal vi så også se hvad forhandlerne giver for varen ?
Stop nu jeres hvad har sælger givet for varen, der er en salgs pris brugt som ny, kan man ikke lide den pris så lad være med at købe varen, og er man uenig i salgs prisen ja så burde man være så fornuftig man holder det for sig selv med mindre man vil købe varen og så kan man tage den på PB. Prisen er en sag kun mellem sælger og køber, resten af ulvene burde stoppe med at hyle. Som her hvor man spørger efter en vurdering, så kigger man på brugt markedet og ser hvad ligende eller samme vare sælges til, kan man ikke finde det kan man se hvad forhandlerne sælger dem til og så sætte noget man finder ok ud fra det, hvad sælger har givet er igen SKIDE ligegyldigt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |