recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Apollo Rega
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Apollo Rega

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tobster Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: 9600 Aars
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Apollo Rega
    Sendt: 18-August-2012 kl. 09:30
Får ikke brugt min Apollo Rega nok - hvad kan sådan en sælges for?
Købt i oktober 2006 for 6.500,- j HiFi Klubben.
Spiller perfekt.
 
 
 
 
 
 
 

"From the first disc I played, I was amazed. The amount of detail that this machine presents is just incredible. It rips every last bit off the disc, and presents it in the most detailed and musical way I have ever heard. Yes, I went through every disc in my collection, going all the way back to age 15, hearing all my favorite albums again for the first time.

But the Apollo doesn’t just retrieve new details from your favorite recordings, it whips them around the room like a sonic fireworks show, or sprinkles them around the room like so much rainbow colored fairy dust. I’ve heard my copy of BB King & Eric Clapton’s excellent “Riding with the King” dozens of times, but the Rega made these two guitar legends sound downright psychedelic."

http://www.audioreview.com/regaapollocrx.aspx

Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 10:32
de går for 2 til 3k afhængig af stand osv
Til top
Tobster Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: 9600 Aars
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 10:40
ok, takker - kan godt se der er en til 2.500,- på DBA
Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 10:42
har også set dem gå til den pris på hifi4all, efter den nye model er kommet er nyprisen på den gamle også faldet så den fra ny til 4500kr som restsalg.

jeg vælger at beholde min da jeg synes den spiller langt bedre en 2 til 3k
Til top
Tobster Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: 9600 Aars
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 14:04
Helt klart - jeg synes også den spiller mega sprød, men får den brugt for lidt. Det er dog en fornøjelse når jeg endelig bruger den.
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 14:12
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 14:22
Jeg tror lidt på, at folk efterhånden har fået den opfattelse, at brugt AV-udstyr går for no money. Og det er ofte også rigtigt, bare ikke når det gælder det mere anerkendte HIFI udstyr, her er prisfaldet langt mindre.
 
F.eks. skulle jeg sælge min Sony SACD/CD afspiller, som er særdeles anerkendt, så ville den ikke gå for en krone under 6K - og nyprisen for 2 år siden var omkring 9-10KSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 14:49
Næ ville heller ikke sælge min Dls cd one under 6k Tongue
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu