|
V: Arendal Sub 3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juni-2020 kl. 15:18 |
Hejsa
Går og overvejer at downsize mit setup og har en Sub 3 fra Arendal. Det er en rimelig massiv fætter på ca. 60 kg. Jeg er klar over at det nok ikke er herinde at den skal sælges. Men hvad mener I at den kan sælges for? Den er 3 år gammel i mat sort og brugt ALT for lidt. Står i perfekt stand. Sejrsen
|
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fed sub! (Har selv en sub 2, meget meget tilfreds)
De koster pt. 1700 euro. Dvs 12.750kr. Så vil jeg tro du kan sælge den for 8500. Det er hammer billigt men det er bare sådan at brugt markedet er og priser bliver presset af at Arendal kører tilbud på dem / sælger ud af lageret på 1723 serien som er erstattet af nye serier.
Redigeret af Random_Hero - 23-Juni-2020 kl. 17:56 |
|
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Står den ikke til Ca 20k sådan en Sub3? Eller er der en mkII af den eller?
Den ser ud til at være rimelig heftig 😊
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |