recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Benq W1200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Benq W1200

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Benq W1200
    Sendt: 10-April-2013 kl. 16:38
Hvad vil en Benq W1200 kunne indbringe ved et evt. salg?

500 timer på pæren.

MVH
Bromberg
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4475
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 17:13
Jeg har lige solgt min W1100 for 2500kr. Den havde kørt 1800 timer. 
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 22:59
hvor befinder den sig
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2013 kl. 16:16
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

hvor befinder den sig

Arrh, klassikeren, den befinder sig i Ringsted.

Men 2500 er laangt under hvad jeg havde forestillet mig, så det kommer den ikke til blive solgt for. Jeg sender en føler ud, for at finde ud af om jeg kan få nok for den, i tilfælde af at jeg skulle beslutte mig for at opgradere.

MVH
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2013 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af Bromberg Bromberg skrev:

Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

hvor befinder den sig

Arrh, klassikeren, den befinder sig i Ringsted.

Men 2500 er laangt under hvad jeg havde forestillet mig, så det kommer den ikke til blive solgt for. Jeg sender en føler ud, for at finde ud af om jeg kan få nok for den, i tilfælde af at jeg skulle beslutte mig for at opgradere.

MVH

man skal altid vende den og sige, hvad ville jeg selv give for den, men taget i betragtning at den har kørt noget mindre på pæren og er modellen "større", så vil jeg tro 3500 kr., måske mere, afhængigt af eventuelle køber(e).
Hvilket vel svarer til ca. 50% af nyprisen

Redigeret af Bravo - 11-April-2013 kl. 16:42
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2013 kl. 18:16
Hvordan er støjniveauet på sådan en? :)
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2013 kl. 06:23
Støjniveau er altid en subjektiv oplevelse. Jeg er selv en MEGET støjbevidst forbruger, og jeg har ikke oplevet en større gene ved støjen. Når den har været meget varm, kører blæseren kraftigt et kort øjeblik, men så er det også det. Jeg har aldrig haft gæster det har kommenteret på støjen. Jeg skulle vise den frem til min svoger, og han mente absolut at støjniveauet er lavt.
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Point: 1178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2013 kl. 07:45
27 DB og 22 DB i ECO mode jvf. http://www.projectorcentral.com/BenQ-W1200.htm
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2013 kl. 20:57
hvor befinder den sig ?? kunne godt være interesseret hvis det er i rimelig afstand af hvor jeg bor...

så kan vi jo nok finde ud af prisen
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2013 kl. 22:14
Den er i Ringsted
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu