recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Bose Acustimass 15 + evt. Yamaha RX-V450
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Bose Acustimass 15 + evt. Yamaha RX-V450

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-August-2010
Sted: DK, Hvidovre
Status: Offline
Point: 387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Bose Acustimass 15 + evt. Yamaha RX-V450
    Sendt: 12-Juni-2013 kl. 17:03
Så er det blevet tid til lidt mindre højtalere til computeren, og derfor ønsker jeg mit nuværende setup vurderet.

Der er tale om et sæt Bose Acustimass 15 SII, 3-4 år gammel, ingen kvittering.
Centerhøjtaleren er erstattet med en "lodret" højtaler, magen til front og baghøjtalerne.
Det er derfor fortsat et 5.1 system, men med en anden centerhøjtaler end på billederne.
Der er vidst en lille rids i subben, skal lige under bordet og tjekke med kameraet, når der er lidt bedre lys til det.
Jeg har desuden de originale kabler i fuld længde til sættet.

http://worldwide.bose.com/axa/en_au/web/acoustimass_15/page.html

Som tilbehør har jeg en Yamaha RX-V450 som evt. vil kunne medfølge.
5+ år, ingen kvittering, i utrolig god stand, enkelte minimale ridser på toppen, ingen ridser eller andet på fronten.

http://usa.yamaha.com/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx/rx-v450_black__u/?mode=model

Det hele virker uden nogen form for defekter, eller tegn på slidtage (udover de ovennævnte ridser).
Både højtalere og receiver er i sort finish.

Redigeret af KeeZor - 12-Juni-2013 kl. 17:04
Til top
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 17:36
Efter nærmere inspektion kan jeg konstatere at det er maling som er på subwooferen, i et meget tyndt "lag", som bør kunne fjernes helt.

Redigeret af KeeZor - 12-Juni-2013 kl. 17:39
Til top
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 17:38
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu