|
V: Bose QC25 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6411 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-November-2016 kl. 13:19 |
Bose QuietComfort 25 http://www.whathifi.com/bose/quietcomfort-25/review Jeg var så uheldig/dum at smide emballagen med tilbehør og kvittering ud med affaldet Jeg har forgæves logget på flere internetbutikker for at se, om jeg kunne downloade kvitteringen igen, men jeg kan simpelthen ikke huske hvor den er købt Så det er kun selve hovedtelefonerne De er 100% OK og giver helt op til 40 timers afspilning på et enkelt batteri Omkring 1 år gammel Kan leveres Århus banegård eller Randers
Redigeret af jake51 - 16-November-2016 kl. 13:20 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor kan de leveres i randers ?
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6411 |
Jeg bor Randers C Men også på banegården i Randers
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Hvad er prisen?
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
I første omgang vurdering
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
op
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Omkring 800-1000 kr.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |