recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: B&W CM og Dali Mentor samt Onkyo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: B&W CM og Dali Mentor samt Onkyo

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
agerskov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: KBH, Denmark
Status: Offline
Point: 376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agerskov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 17:07
Tak for info :) min har dog ikke nogle fejl (endnu) men hvis det sker har jeg en elektronik forsikring som dækker, så fremt de 24 måneder er gået.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 17:45
Oprindeligt skrevet af mjmusicianmj mjmusicianmj skrev:

det er selvfølgelig fuldt ud acceptabelt Agerskov.
Husk dog på at Onkyo har haft ufattelig mange fejl med deres produkter, inklusive denne, som normalt træder ind i mdr 18 - 24. Dermed ikke sagt at denne vil men køber tager stadig en chance. Søg blot på Google efter disse fejl, og du vil finde utallige sider med det. Deraf mit bud hvilket jeg finder fuldt acceptabelt.
Mit bud gælder til Lørdag KL 12, så kan du tygge lidt på det :)

Hvis du mener at Onkyo har så mange fejl, hvorfor vil du så købe det? det hænger ikke rigtig sammen.
Mig bekendt, så oplever folk herinde på recordere, ikke flere fejl på Onkyo end andre mærker.
Til top
mjmusicianmj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2012
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjmusicianmj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 18:26
søg herinde, nærmere betegnet Yamaha a1010 vs onkyo ??? Og du vil finde en 9 sider lang tråd omkring det, bl.a. Hvor branche folk dokumenterer imod det.
det betyder dog ikke at jeg ikke kan lide Onkyos lyd og de features jeg har behov for, duh..
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agerskov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 16:51
Alle ting stadigvæk til salg :)
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agerskov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 07:17
Så er der kommmet løn og den skal da bruges på hifi! Kom frisk :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu