recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: B&W DM603S2 og Onkyo reciever
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: B&W DM603S2 og Onkyo reciever

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Caulnian Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Caulnian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: B&W DM603S2 og Onkyo reciever
    Sendt: 22-September-2014 kl. 07:04
Jeg skal have solgt mine 2 B&W DM 603 S2-højtalere samt min Onkyo TX-SR607 surround-receiver (sort), men jeg er i tvivl om hvad jeg kan tage for dem. Jeg har en ide om at kunne få ca. 3.000 kr. for sættet (1000 kr. pr. højtaler og 1000 kr. for recieveren), lyder det helt galt?

Sættet bliver sat til salg senere i dag - ville sætte pris på jeres vurderinger :)

På forhånd tak

Redigeret af Caulnian - 22-September-2014 kl. 07:04
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 09:36
Hvor befinder de dig henne? Og kunne du være interesseret i at sælge højtalerne for sig? For så kunne jeg måske godt være interesseret, alt efter hvordan min økonomi ser ud efter ferie og lønningsdag. :)
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Caulnian Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Caulnian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

Hvor befinder de dig henne? Og kunne du være interesseret i at sælge højtalerne for sig? For så kunne jeg måske godt være interesseret, alt efter hvordan min økonomi ser ud efter ferie og lønningsdag. :)

Det hele befinder sig i Brønshøj - og jeg har intet problem med at sælge hver for sig, da jeg ikke tror det vil besværliggøre salget - sådan en reciever må man kunne komme af med, hvis prisen er sat rigtigt :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu