|
V: B&W DM603S2 og Onkyo reciever |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Caulnian ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-September-2014 kl. 07:04 |
Jeg skal have solgt mine 2 B&W DM 603 S2-højtalere samt min
Sættet bliver sat til salg senere i dag - ville sætte pris på jeres vurderinger :)
På forhånd tak Redigeret af Caulnian - 22-September-2014 kl. 07:04 |
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor befinder de dig henne? Og kunne du være interesseret i at sælge højtalerne for sig? For så kunne jeg måske godt være interesseret, alt efter hvordan min økonomi ser ud efter ferie og lønningsdag. :)
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
Caulnian ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det hele befinder sig i Brønshøj - og jeg har intet problem med at sælge hver for sig, da jeg ikke tror det vil besværliggøre salget - sådan en reciever må man kunne komme af med, hvis prisen er sat rigtigt :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |