|
V: Dali blue sæt, Yamaha , Epson Tw3200 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Scratch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-August-2015 kl. 19:46 |
Hej Alle,
Da vi skal flytte er der desværre ikke plads til min kælder bio mere, så har en "komplet" begynder bio til salg. Jeg håber i kan hjælpe mig med at vurdere hvad det kan være værd ? Det drejer sig om følgende: Dali Blue 6006 2 stk - standen er rigtig god, dog har den et par løbere i frontstoffet på den ene af højtalerne Dali Blue C1000 - i fin stand Dali Blue R1000 - begge er i god stand Yamaha RX-V565 - i fin stand, både remote og kalibrerings mikrofon medfølger Epson TW-3200 - god projektor der er dejlig støjsvag, har kørt i skrivende stund 696 timer på sin første pære. Hvad kan man forlange for sådan noget grej ? Havde selv tænkt omkring 8.500-9.500 er det helt ved siden af ? og i så fald er der noget marked for sådan noget efterhånden aldrende grej ? Tak på forhånd. /Mikkel
|
|
Silence is golden when you can't think of a good answer.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorhenne? Kunne måske være interesseret i forstærkeren hvis det er.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Scratch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
Hej,
Det står i Horsens, men arbejder til daglig i Vejle, så der kan den godt komme med hen. |
|
|
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
Jeg har lige selv solgt følgende for 5200kr:
2 x Dali 5005 2 x R1000 1 x C1000 1 x Dali SWA12 1 x Marantz SR5500 Redigeret af Insaniac - 25-August-2015 kl. 15:10 |
|
![]() |
|
Hej Insaniac, tak for det. Det er en god guide line.
Var det svært at få afsat ? Og var det på dba.dk ?
|
|
|
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
Det var ret svært at få afsat. Det var online på DBA i over en måned med kun én henvendelse. Jeg endte med at sælge til ham, der overtog min lejlighed møbleret hvilket også indebar sound systemet.
|
|
![]() |
|
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Er du interreseret i at sælger r1000 for sig selv? Og vil du sende?
|
|
![]() |
|
Hej Daniel,
Det kan vi nok godt finde ud af, hvis du betaler fragt. Send mig en Besked så finder vi ud af en pris. /Mikkel |
|
|
|
![]() |
|
wads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Hej, så kunne jeg måske godt være interesseret i din Epson.
Er der et lærred også. Mvh Henrik
|
|
![]() |
|
Hej Henrik,
Smid en besked, så finder vi ud af det. Jeg har et DIY lærred hvor jeg har brugt lærredet fra et ældre Lissau lærred, dugen er ok, men trærammen er ikke helt i top, det kan følge med projektoren gratis, mener det er 210 cm bred i 16:9 format. |
|
|
|
![]() |
|
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Du har fået en besked ;)
|
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Hej, hvor meget har du forstille dig for projektor - hvis du vil sælge for 2800 afhentet i Vejle kan jeg godt være interesseret. Mvh Lars
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |