|
V: Dali Evidence 870 Kirsebær |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
yaller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Marts-2014 kl. 16:47 |
Hej Recordere, jeg står og overvejer om mine højtale skal skiftes ud, dertil efterspørger jeg en vurdering på en pris fra jer derude. Som overskriften antyder drejer det sig her om et par Dali Evidence 870 i Kirsebær lakeringen.De skulle være fra 2003, jeg er anden ejer og de fremstår rigtig pænt. Jeg takker på forhånd for hjælpen :)
|
|
Dali Blue Surround - Denon 3310
Nyt Hi-fi Dali evidence 870 - Rotel RB 1080 - Rotel RC 995 |
|
![]() |
|
Babyfar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2014 Sted: Kalundborg Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej hvis du er interesseret i at bytte ligeover med et par næsten splinternye Dali Zensor 5 i hvid har jeg sådan et par stående?
http://www.dba.dk/hoejttaler-dali-zensor-5-150/id-1008885960/ Mvh Daniel |
|
![]() |
|
jespera ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På DBA vil du med lidt tålmodighed, kunne få omkring de 4000kr for sådan et sæt.. Har nemlig selv lige købt et sæt 870 og har fulgt priserne på nogle stykker.. Hurtig salg skal du ned mellem 3200-3500kr ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |