recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Dali Evidence 870 Kirsebær
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Dali Evidence 870 Kirsebær

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
yaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Maj-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Dali Evidence 870 Kirsebær
    Sendt: 13-Marts-2014 kl. 16:47
Hej Recordere, jeg står og overvejer om mine højtale skal skiftes ud, dertil efterspørger jeg en vurdering på en pris fra jer derude. 
Som overskriften antyder drejer det sig her om et par Dali Evidence 870 i Kirsebær lakeringen.
De skulle være fra 2003, jeg er anden ejer og de fremstår rigtig pænt. 

Jeg takker på forhånd for hjælpen :)
Dali Blue Surround - Denon 3310
Nyt Hi-fi
Dali evidence 870 - Rotel RB 1080 - Rotel RC 995
Til top
Babyfar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Juli-2014
Sted: Kalundborg
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Babyfar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 13:54
Hej hvis du er interesseret i at bytte ligeover med et par næsten splinternye Dali Zensor 5 i hvid har jeg sådan et par stående?

http://www.dba.dk/hoejttaler-dali-zensor-5-150/id-1008885960/

Mvh Daniel
Til top
jespera Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-April-2008
Sted: Denmark
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 17:49
På DBA vil du med lidt tålmodighed, kunne få omkring de 4000kr for sådan et sæt.. Har nemlig selv lige købt et sæt 870 og har fulgt priserne på nogle stykker.. Hurtig salg skal du ned mellem 3200-3500kr ;)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu