|
V: defekt ipad 3 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Marts-2013 kl. 18:34 |
Sort ipad 3 32 gb med kasse og lader. Desværre endte de på gulvet så glasset er smadret. Touch delen virker stadig. Har fundet rep priser på alt fra 1000 til 2000 på nettet.
Den er købt igennem firma så der er kun håndskreven kvittering, men alt tilbehør medfølger Hvad kan sådan en indbringe? |
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kr. 1000 skulle den nok kunne indbringe
|
|
![]() |
|
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
er interesseret, hvad vil du selv gerne hsve for den?
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Så meget som muligt, det er derfor jeg har spurgt hvad den kan indbringe :)
|
|
![]() |
|
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
Mon ikke du får mest for den, hvis du selv sørger for at få den repareret først?
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Enig!
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Hvis du vil sælge den til 1000 kroner vil jeg gerne købe den. Jeg har ikke noget imod den har lidt skrammer.
|
|
![]() |
|
fjongejohn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
# 0.
1200 herfra :) |
|
![]() |
|
Flaskeole ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
Nu ved jeg ikke om tråden har udviklet sig til en salgstråd, men i så fald, byder jeg 1800.
|
|
![]() |
|
Jeg får sikkert flere penge or den hvis den er lavet, men jeg tror det kan være en bedre handel for både sælger og køber at køber selv kan vælge om den skal laves. Den kan selvfølgelig testes og touch og alt andet virker.
Det er noteret flaskeole. Pga defekten foretrækker jeg afhentning i 2800 Lyngby |
|
![]() |
|
Fortsat til salg
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Har du et billede af skaden?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |