|
V: DNP Supernova Flex Classic 100" |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Lynetk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 88 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Maj-2015 kl. 13:00 |
Hej.
Jeg har fået et DNP Supernova Flex Classic 100" 08-85 lærred i overskud efter jeg er overgået til fastramme og dedikeret bio-rum. http://www.dnp-screens.com/DNP08/Products/Front-projection/Retractable-screen/dnp-Supernova-Flex-Classic.aspx Det er et rigtig lækkert motoriseret lærred med ISF certificeret 0.8 gain overflade. Det er et super lærred hvis man ikke har mulighed for at mørklægge totalt. Eneste anke jeg har haft med det er at jeg synes det har tendens til at have lidt mørke områder som man typisk ser på rullelærreder. Dette foretager sig dog noget når det har været kørt ned noget tid. Hvad vil i mene man kan tage brugt for sådan en "svend" ? Skriv endelig hvis der er spørgsmål der kan hjælpe med en vurdering. Bud er naturligvis også velkomne. |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad har du selv i tankerne? - lærreder plejer at være svære at sælge. De fleste bliver nærmest foræret væk.
|
|
![]() |
|
tha_crow ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
Hvor meget dropdown har den?
Hvor befinder den sig i landet? |
|
![]() |
|
Lynetk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 88 |
Ifølge produktblad har den 400mm dropdown, selvom jeg ville tro det var mere. Jeg havde den oprindelig installeret i vores gamle lejlighed på Frederiksberg med 3m til loftet. Der gik den fint ned til hvor jeg ville have den. Jeg har desværre ikke mulighed for at måle dropdown selv. Den befinder sig i Valby |
|
![]() |
|
tha_crow ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
Hvad tænker du i pris? og kan den pakkes, så den kan sendes til det mørke jylland?
|
|
![]() |
|
Lærredet koster imellem 2500-3000 euro for nyt. Anerkender naturligvis at det er brugt og vil egentlig bare gerne af med det, så kom med et bud.
Dog er jeg ikke meget for at sende det. Ville helt klart have det bedst med at man kom forbi og så det i aktion inden man købte. |
|
![]() |
|
Jeg aner ikke hvad sådan noget er værd, og vil helst ikke komme med et fornærmende bud.
For mig er der store omkostninger ved at skulle betale transport og 2x bro. Så vil hellere at du nævnte din smerte grænse og jeg kan vurdere om det er på et niveau som jeg kan være med på. :-) |
|
![]() |
|
Men kan da åbne med 1500, så kan du altid komme med et modbud
|
|
![]() |
|
Hej.
Som nævnt før har det nogen få mørke områder (svært at beskrive), men efter hvad jeg har kunne researche er det ikke unormalt for rullelærreder. MEN, jeg kunne bare rigtig godt tænke mig at en evt køber så det først inden køb for der ikke skulle være nogen misforståelser. Når det er sagt må jeg så også sige at det et rigtig dyrt lærred (http://www.htmarket.com/dnpsnflcl84.html , mit er 100"), så 1500,- er en del fra hvad jeg synes man kan tillade sig at tage for det. Mit modspil er 3500,- som jeg synes er en fair pris set udfra nypris og hvad et motoriseret rullelærred i 100" og god kvalitet koster fra nyt. Jeg er dog ikke interesseret i at sende det til Jylland for derefter at få sure miner og en forventning om at sende det retur. Kan det tænkes du kender nogen på sjælland der kunne se det an for dig ? Kan være det hele lyder lidt besværligt, men det er de præmisser jeg kan være med på! Er naturligvis glad for interessen ;) men alternativt får det en tur på dba eller ebay.
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Er det tabtension?
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
3500,- er da en virkelig skarp pris for så fedt et lærred. I min verden får man ikke bedre lærred end dette hvis det skal bruges i en stue med hvide vægge og begrænsede muligheder for mørklægning
|
|
![]() |
|
Hvis jeg kan få en ven til at kigge forbi, kan han så se den "in action" eller er den ikke længere sat op?
Redigeret af tha_crow - 26-Maj-2015 kl. 13:29 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |