|
V: Epson EH-TW480 Projektor |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
brander9400 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Sted: Nørhalne Status: Offline Point: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-August-2014 kl. 10:58 |
http://www.epson.dk/dk/da/viewcon/corporatesite/products/mainunits/overview/11240
Hvad er sådan en værd, helt ny, har aldrig været tændt og kommer i original emballage. |
|
![]() |
|
aaj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2011 Sted: 3400 Status: Offline Point: 58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Den er lidt svær at finde en gældende pris på, eftersom den er udgået. Hvad havde du selv forestillet dig? Jeg skal bruge en projektor til sommerhuset i weekenden. Hvor gammel er den, og hvordan ser det ud med garanti? Mvh Anders |
|
![]() |
|
brander9400 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Sted: Nørhalne Status: Offline Point: 34 |
Den er ca et år, men som sagt aldrig været tændt.
Fik den i en bytte handel, men må indse jeg ikke får den op i stuen. Garanti er der ikke noget af, da jeg ikke fik kvit den gang, desværre. Pris, aner det ikke. Redigeret af brander9400 - 23-August-2014 kl. 14:33 |
|
![]() |
|
mortenint ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 55 |
Jeg vil godt byde 1500 bobs
|
|
![]() |
|
Det er noteret..
|
|
![]() |
|
aaj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2011 Sted: 3400 Status: Offline Point: 58 |
Det lader jo umiddelbart til at være en fin lille projektor... Byder 1700,-
Jeg kan se at du bor i Aalborg. Sender du evt.?
|
|
![]() |
|
Noteret.
ja, skal nok sende den. Bruger g-porto da det er det billigste. |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1259 |
Er den solgt?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |