|
V: Epson TW-650 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kyian ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2010 Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Marts-2023 kl. 08:39 |
Hej alle,
Jeg overvejer at sælge min projektor, for at opgradere til noget andet. Men hvad ville være en fair pris? Kan se, den stadigvæk scorer rimelig højt, og var en af Epson bedre projektor i HD segmentet, og i sær også til gaming. Epson TW-650 (Købt 06/2020) Usage: Normal: 75T Eco: 1061T 4.500 h Levetid, 7.500 h Levetid (I sparemodus) Så der en del levetid tilbage i pæren. |
|
// Rasmus Johansen
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7230 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Brugte projektorer er sjældent noget man får meget for.
Har den været solgt til denne pris ? - og en evt køber vil nok syntes at lampen nok er på 50% af sin levetid. Ved godt de lover længer tid men når man er over 2000 timer er der tit en del lys tab i lampen Så omkring 2500 vil jeg vurdere den til |
|
![]() |
|
Kyian ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2010 Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det var faktisk standard prisen på den, da jeg købte den. Det eneste den måske vinder på, er at den forsat er god til gaming.
Mange tak, det var måske også deromkring jeg havde skudt den til. Overvejer at opgradere til en Optoma UHD38x eller ViewSonic PX748-4K, men skal lige gøre op med mig selv om det er prisen værd.
|
|
// Rasmus Johansen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |