|
V: Et sæt Dali Concept 6 & Denon DRA-455 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dsoder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2013 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2013 kl. 15:16 |
Hey alle sammen.
Håber det ok jeg poster i dette forum, ved ikke lige hvor jeg ellers skulle lægge den. Jeg har et par gamle gamle gamle Dali Concept 6. De spiller udemærket, jeg har da været glad for dem - men nu er det tid til at opgradere. Jeg har haft dem i over 5 år :D - De fremstår brugt, og der er sat hvidt papir på dem. Så de er ikke lys træ mere. De har lidt ridser, mærker og misfarvninger. Men lyden fejler altså ikke noget. Og ja. forstærkeren fejler heller ikke noget. Er det noget man kan sælge, evt som "starter" anlæg.?? Redigeret af Dsoder - 24-April-2013 kl. 15:17 |
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad var nyprisen og hvor i landet befinder det sig?
|
|
![]() |
|
Dsoder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2013 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det må du virkelig ikke spørge mig om LarsGeisler. Men de befinder sig på Amager.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |