|
V: Gamer-PC |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Mads_H ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg er stadig interesseret i den, så hvis du beslutter dig for at sælge så skriver du bare.
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
2500-3000 vil jeg også mene er korrekt prissætning.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6391 |
|
Tak for vurderinger
Det bliver ikke til et salg i denne omgang
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7239 |
|
Det er sjældent at aldre grej bliver vurderet så højt som evt sælger forventede
![]() Redigeret af hansie - 13-December-2020 kl. 11:38 |
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
|
|
||
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
||
![]() |
||
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
|
Jeg synes at I er lidt nærige.
Skulle mene ca. 3500-4000 på en god dag.
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
|
Redigeret af T-Duck - 14-December-2020 kl. 22:26 |
||
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Det var sidste år at jeg skiftede min aldrende i7 4790k CPU. Så det er efter min mening ikke en gamer maskine til 3500 kr med den CPU. Man bliver jo nødt til at prissætte efter laveste fællesnævner i hoved-komponenterne og så tilføje lidt ekstra værdi pga. eksempelvis grafikkort. Det er CPU'en som er flaskehalsen i det setup.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
|
![]() ![]() ![]() Det skal du så ikke fortælle min 10 år gamle i7 CPU, som jeg gamer med...
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6391 |
|
Blot til info: Jeg får omkring 70 fps i Rage 2 med Ultra kvalitet og 3440x1440 opløsning Ikke dårligt af en CPU, der er en "flaskehals"
![]() |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
|
det er jo ikke så mærkeligt da du i den opløsning og setting er begrænset af din GPU
|
||
![]() |
||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
|
Problemet med vurderings tråde er ofte at folk skriver den pris de selv ville give - og ikke hvad den kan sælges for.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |