|
V: Gamer-PC |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men det kan efter min mening ikke være rigtigt at man skal benytte brugtvognsforhandler-mentalitet, når nogen herinde beder om at få et vurdering? Hvis én herinde så beslutter sig for at købe den. Må man så heller ikke beskytte køber, som vi ellers har det med at gøre det overfor hinanden herinde. Jeg sér meget nødigt at uvidende købere bliver snydt og slet ikke, hvis de er en del af vores community.
![]() |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Grafikkort i sig selv sælger til 2500-3000 kr. Så selve pcen i helhed er nok omkring de 4000-4500. Sælg den på DBA eller på facebook, der vil folk tit give lidt mere.
Redigeret af Grymok - 22-December-2020 kl. 12:54 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |