recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Gamer-PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Gamer-PC

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2020 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af Prospect Prospect skrev:

Problemet med vurderings tråde er ofte at folk skriver den pris de selv ville give - og ikke hvad den kan sælges for. 
Man kan måske altid sælge noget dyrere end en vurdering.

Men det kan efter min mening ikke være rigtigt at man skal benytte brugtvognsforhandler-mentalitet, når nogen herinde beder om at få et vurdering?

Hvis én herinde så beslutter sig for at købe den. Må man så heller ikke beskytte køber, som vi ellers har det med at gøre det overfor hinanden herinde.

Jeg sér meget nødigt at uvidende købere bliver snydt og slet ikke, hvis de er en del af vores community. Ermm
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2020 kl. 12:52
Grafikkort i sig selv sælger til 2500-3000 kr.

Så selve pcen i helhed er nok omkring de 4000-4500.

Sælg den på DBA eller på facebook, der vil folk tit give lidt mere.

Redigeret af Grymok - 22-December-2020 kl. 12:54
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu