recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Gavekort til ElGiganten.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Gavekort til ElGiganten.

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Gavekort til ElGiganten.
    Sendt: 11-August-2013 kl. 17:36
Hej.

Jeg er i første omgang interesseret i at vide, hvad et gavekort på 3.000,- til El-Giganten, kan sælges for?

M.v.h.
Til top
Elmstrom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark, Århus
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmstrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 17:46
2800 ville være mit gæt, hvis man ellers lige kan finde en køber på vej i el-giganten :)
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Maj-2006
Status: Offline
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 17:47
Byder kun fordi elgiganten har noget jeg kan bruge,Så ved ikke hvad sådan et er værd?
Hvis det kan bruges af alle? vil jeg godt byde 1600,-


Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af Elmstrom Elmstrom skrev:

2800 ville være mit gæt, hvis man ellers lige kan finde en køber på vej i el-giganten :)



Det var også umiddelbart min tanke....
Det burde nu ikke være et problem at finde en aftager - man kan jo bare stille sig i EG's indgangsparti.

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 11-August-2013 kl. 18:03
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af miaj miaj skrev:

Byder kun fordi elgiganten har noget jeg kan bruge,Så ved ikke hvad sådan et er værd?
Hvis det kan bruges af alle? vil jeg godt byde 1600,-



            

Go' vittighed, på sådan en søndag...   

M.v.h.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 18:16
Du kan vel også bare købe gå ind og købe for de 3000,- og bagefter gå til deres retur afd. og returnere det du købte og så får de dine 3000,- sat ind på dit dankort. 
Til top
elvisdk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2007
Sted: Thisted, DK
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elvisdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 18:48
Svjh kan produkter købt på gavekort i Elgiganten ikke give pengene tilbage, men blot et nyt tilgodebevis.

mvh
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 19:40
Har du prøvet?
Til top
MarkR Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-November-2009
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MarkR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 20:05
En bruger herinde har for noget tid siden haft samme problemstilling - han købte noget for gavekortet  og fik pengene retur dagen efter. Det skal dog siges at elvisdk har ret med at det burde ikke kunne lade sig gøre, da det strider mod deres retningslinjer.
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 20:12
Hej

Jeg har været ude for det samme - det er nok mig MarkR henviser til, og fidusen virkede ganske fortræffeligt. Jeg fyrede en hvid løgn af, hvorfor jeg skulle af med det igen, og fik produktet, jeg købte, returneret og pengene igen. Et forsøg værd, synes jeg.

Go' aften

Med venlig hilsen
Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér niepe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 20:17
Du kan godt få 2600 kr for det, for det er hvad jeg vil give :-)

Per
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 20:53
Er med på at give 2700kr, forudsat der er lidt tid inden det skal bruges...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu