|
V: Gavekort til ElGiganten. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-August-2013 kl. 09:13 |
|
Ha ha ha ha endnu en kanon joke i tråden
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Give det mening at betale fuld pris for et gavekort? Hvorfor så ikke bare tage pengene ned i butikken. Det er da helt normalt, at man ikke får fuld pris for et gavekort, det ville jo ganske simpelt ingen mening give for køber
![]() |
||
![]() |
||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
|
Hvorfor byde fuldpris og det ekstra arbejde med at få tilsendt et gavekort. Når man blot i stedet kan gå ned og bruge de 3000,-? Hvad skulle være formålet? Dette er vel en handel som alle andre hvor begge vinder. Sælger får kontanter i stedet for en vare fra Elgiganten og køber spare et par hundrede på sit næste Elgiganten køb.
|
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Så du tror OP vil sælge en vare med værdi på 3000 til 2750??? Giver det mening at byde under?
|
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
|
2750 ;)
|
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
|
Jeg har også fået kontanter retur 2 gange, det var i Elgiganten i Glostrup. Mvh. Soko
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2834 |
|
Det kan jeg ikke udelukke er proceduren i nogle butikker/tilfælde men jeg har ihvertfald fået penge tilbage fra et fortrudt køb som var betalt med gavekort.
|
||
![]() |
||
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
|
Er med på at give 2700kr, forudsat der er lidt tid inden det skal bruges...
|
||
![]() |
||
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
|
Du kan godt få 2600 kr for det, for det er hvad jeg vil give :-)
Per |
||
![]() |
||
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
|
Hej
Jeg har været ude for det samme - det er nok mig MarkR henviser til, og fidusen virkede ganske fortræffeligt. Jeg fyrede en hvid løgn af, hvorfor jeg skulle af med det igen, og fik produktet, jeg købte, returneret og pengene igen. Et forsøg værd, synes jeg. Go' aften Med venlig hilsen |
||
![]() |
||
MarkR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Status: Offline Point: 149 |
|
En bruger herinde har for noget tid siden haft samme problemstilling - han købte noget for gavekortet og fik pengene retur dagen efter. Det skal dog siges at elvisdk har ret med at det burde ikke kunne lade sig gøre, da det strider mod deres retningslinjer.
|
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Har du prøvet?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |