|
V: Gavekort til ElGiganten. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det kan jeg ikke udelukke er proceduren i nogle butikker/tilfælde men jeg har ihvertfald fået penge tilbage fra et fortrudt køb som var betalt med gavekort.
|
||
![]() |
||
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
|
Jeg har også fået kontanter retur 2 gange, det var i Elgiganten i Glostrup. Mvh. Soko
|
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
|
2750 ;)
|
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Så du tror OP vil sælge en vare med værdi på 3000 til 2750??? Giver det mening at byde under?
|
||
![]() |
||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
|
Hvorfor byde fuldpris og det ekstra arbejde med at få tilsendt et gavekort. Når man blot i stedet kan gå ned og bruge de 3000,-? Hvad skulle være formålet? Dette er vel en handel som alle andre hvor begge vinder. Sælger får kontanter i stedet for en vare fra Elgiganten og køber spare et par hundrede på sit næste Elgiganten køb.
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
|
Give det mening at betale fuld pris for et gavekort? Hvorfor så ikke bare tage pengene ned i butikken. Det er da helt normalt, at man ikke får fuld pris for et gavekort, det ville jo ganske simpelt ingen mening give for køber
![]() |
||
![]() |
||
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
|
Ha ha ha ha endnu en kanon joke i tråden
![]() ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |