|
V: HDI Dune TV101W |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ottendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juni-2013 kl. 15:44 |
Hej
Går og overvejer at sælge min medieafspiller da jeg ikke bruger den. Det er TV101W med fjernbetjening, er ikke brugt ret meget! Hvad er den ca. værd? Jeg kan ikke finde nogle til salg nogle steder, så er lidt på bar bund! |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
de går for 250-350 kr ca
|
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Er der Wi-Fi antenne til den?
|
|
![]() |
|
Ottendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
Ja det er der
|
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Jeg ku' da godt være int. i at prøve sådan en. Hvor i landet befinder den sig?
|
|
![]() |
|
Det er på vestsjælland.
|
|
![]() |
|
Hmm, lidt langt fra Farum. Nå, men lad os tage alt det hvis du beslutter dig for at sælge
|
|
![]() |
|
hvis vi er i det prisleje, beholder jeg den. Den er meget rar at have til ferier osv.
|
|
![]() |
|
Kan jeg faktisk godt forstå ;-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |