recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Hjemmebio. TW9400, Blade, B&W
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Hjemmebio. TW9400, Blade, B&W

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Hjemmebio. TW9400, Blade, B&W
    Sendt: 14-November-2022 kl. 10:21
Hej.
Jeg har en hjemmebiograf jeg overvejer at nedlægge da den ikke bliver brugt så meget mere.

Den består af følgende:

Projektor: Epson TW9400 sort - Ikke mere garanti, men kører helt perfekt.
Lærred: DNP Supernova Blade 08-85 100" - Mega lækker.
Receiver: Denon X4000 - ved godt den her ikke er meget værd i dag.
Højttalere:
 - 2 x B&W 683 S2
 - 1 x B&W HTM 61 S2
 - 2 x B&W 685 (ikke S2) med standere
 - 1 x B&W ASW610

Hvad tror i jeg kunne få for ovenstående? Ved godt det nok ikke er nogen der står og mangler lige præcis den sammensætning, så vurdering på enkelte dele er også meget velkomne :)

Alt er i fin stand og ville kunne ses i funktion i Valby.
Til top
Slettegaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Nordfyn
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2022 kl. 15:42
Er Denon med 4K og hvor gammel?
Mvh Lars.
Til top
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2022 kl. 16:00
Nej desværre det er den ikke - Jeg vil tro den er 7 år gammel.
Til top
seamaster Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-September-2009
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér seamaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2022 kl. 17:11
Alder og pris på projektor og lærred 

Til top
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2022 kl. 16:44
Projektor er 3 år.
Lærred/Skærm (som DNP kalder det) er nærmere 5-6 år, men er ikke et lærred i traditionel forstand. Minder mere om en metalplade uden ramme og ser super lækkert ud. (https://www.dnp-screens.com/en/products/front-screens/dnp-supernova-blade/)

Pris-ide er det jeg eftersøger i tråden her.
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2022 kl. 14:35
hej

Hvor mange timer har projektoren kørt på pæren?
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2022 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

hej

Hvor mange timer har projektoren kørt på pæren?

Lige over 1000 - kan ikke huske præcise tal, men mener det var mere end 1000 og mindre end 1100. Kan godt tjekke når jeg kommer hjem fra job hvis det skal være helt præcist :) 
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2022 kl. 15:26
Hvad skal du have for subben? Har du mål på den? 
Til top
Krogh.Jakob Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Januar-2023
Sted: Værløse
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krogh.Jakob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2023 kl. 13:15
Hej. - Jeg ville høre hvor meget der er tilbage af det her? :)
Til top
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2023 kl. 13:29
Sjovt du lige skriver.
Der gik julemåned og job i den som lagde salg lidt på hylden. Dog har jeg lige skudt projektor og blade af igennem dba.dk for et par uger siden.

Dvs, jeg har stadig:

- Denon X2000
- NAD C352 sort
- B&W 683 S2 i sort
- B&W HTM61 S2 i sort - Da jeg løftede den op fra det møbel den lå på røg der et lille stykke maling af under højttaleren. Ikke noget man kan se, men skal nævnes.
- B&W 685 S1 i sort med sorte standere (ukendt mærke)
- B&W ASW610 i sort

Jeg aner ikke hvad det skal koste men vil naturligvis helst sælge så store dele samlet som muligt.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu