|
V: Højtalere og forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
steffen76 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Marts-2017 kl. 11:48 |
Hej,
Jeg har udskiftet mit anlæg og har fået dette til overs, og som jeg derfor skal have solgt. Alder ikke kendt, da jeg har købt det brugt. Fejler intet bortset fra et par skrammer (se billederne) Højtalere: Amphion Ion Subwoofer: Infinity Kappa Forstærker: Denon AVR-2803 Billeder kan ses her: https://1drv.ms/f/s!ArNZc6hFPD8bgo4hqek0Fg9kOKk1sw Kan I hjælpe med at vurdere en salgspris? (det må gerne sælges separat). Pft.
Redigeret af steffen76 - 11-Marts-2017 kl. 13:24 |
|
![]() |
|
axelrodi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dit link virker ikke
|
|
![]() |
|
steffen76 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak. Link er opdateret.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |