recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Højttalere, sub, forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Højttalere, sub, forstærker

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HamDenFede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2007
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HamDenFede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Højttalere, sub, forstærker
    Sendt: 11-Januar-2013 kl. 10:43
Hej forum

Jeg har med tiden mistet interessen for det store surround setup, og i takt med at der samtidig er kommet flere små pilfingre i huset er jeg i gang med at skifte til et mere minimalistisk setup (kun til lidt musik) med noget Sonos + indbyggede/små højttalere etc.

Overvejelserne går derfor på om noget af det gamle setup stadig har værdi. Det spiller fantastisk i mine ører, men er blot ikke optimalt i forhold til mine behov. Baghøjttalere og receiver er væk og jeg har følgende tilbage:

- Monitor Audio Silver S10 gulvhøjttalere incl. stand/fod
- Monitor Audio FB110 sub
- Monitor Audio LCR center
- Harman Kardon HK 970 stereoforstærker

Alle højttalere er i mint condition og jeg er eneste ejer og har kvittering, aldrig voldtaget eller lignende. Forstærkeren spiller perfekt, men der er knækket en lille flig af den ene skrueterminal for B-højttalerne og der er en løs forbindelse i tænd/sluk dioden (kun dioden) så den blinker en gang i mellem.

Nogen idéer om hvad ovenstående kan indbringe?
Mvh. HamDenFede
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu