|
V: HP envy 17 1090eo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tektronix ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 256 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juni-2013 kl. 12:04 |
Hej.
I forbindelse med jobskifte er jeg blevet tilbudt at købe den HP envy 17 1090eo jeg har igennem medarbejderordning. Den er ca. 2½ år gammel. Hvad er den ca. værd i dag?
|
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg købte min fri for ca. 1500kr (også envy17-1090eo)
|
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
|
MarkR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Status: Offline Point: 149 |
Jeg vil tro at en brugtpris ville ligge på omkring 2500,-
|
|
![]() |
|
Tektronix ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 256 |
OK, takker for info. Den ryger hvis bare tilbage.
|
|
![]() |
|
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Jeg solgte en Envy 15, 1. udgave (2009) til 2-2500 i marts (kan ikke helt huske beløbet). Meget flot maskine, men utrolig ringe batterilevetid pga. en i7 cpu. Som ny kunne den ikke køre mere end 1:45. Jeg brugte den mest som stationær, men som bærbar kunne den ikke bruges. JEg vil hellere bruge 2000-2500 på en brugt Thinkpad
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |