|
V: HP MicroSrv G8, Xeon 1220v2, 16GB ram |
Besvar |
Forfatter | |
elvisdk
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-November-2015 kl. 08:07 |
Hej
Overvejer at udskifte min server med anden model og ønsker en vurdering. Der er tale om følgende: HP Microserver Gen8 med - Xeon E3 1220v2 quad core 3.1-3.5 GHz - 2 x 8GB Kingston DDR3 ECC ram - 8 GB microSD kort til f.eks ESXi Serveren er født med en Intel G1610T, som er skiftet ud til en Xeon (ovenstående). Den indbyggede køler er svjh kun godkendt til 35 Watt. Xeon cpu'en har en TDP på 69 watt, derfor har jeg kun enabled 2 cores (3 cores can enables, dog ville jeg skifte køler hvis alle 4 skal enables). RAC kortet er enabled til også at omfatte remote console. Har kørt Server 2012 med Plex transcoding og diverse andre services. Strømforbruget med 4 roterende diske i idle er ca 32-34 watt (målt med UPS). Der er ikke garanti på serveren, cpu og ram mere. Jeg tænker 3000,- ? mvh elvisdk
Redigeret af elvisdk - 16-November-2015 kl. 08:15 |
|
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
|
|
MikeD
Super bruger Oprettet: 11-August-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 252 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Kan du ikke smide et link til den præcise model? Mvh |
|
elvisdk
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mike :
Der er kun én model, men flere cpu konfigurationer. Jeg købte min med Intel G1610T cpu'en , men udskiftede den til en Xeon (se første indlæg). mvh
|
|
|
|
elvisdk
Funktioner
Tak(0)
|
Stadig aktuelt.
Kan evt smide en 3TB WD Red med, hvis nogen vil købe til 3000,- :-)
|
|
|
|
diskodaddy
Bruger Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor/hvornår er den købt?
|
|
elvisdk
Funktioner
Tak(0)
|
Der er ikke mere garanti på serveren.
Købt hos Dustinhome Redigeret af elvisdk - 04-Januar-2016 kl. 21:15 |
|
|
|
diskodaddy
Bruger Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alright, tak for info.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |