|
V: i3 HTPC |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
johnnyn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2016 kl. 16:49 |
Hej
Vil gerne have vurderet min HTPC da jeg ikke har benyttet den længe grundet streaming via TV osv. Følgende dele er i den: CPU - Intel Core I3 3225 3.3 Ghz CPU Cooler - Noctua slim NH-L9i MB - ASRock H7MM ITX Gfx - Club 3D Radeon HD 6450 Noiseless Edition RAM - Kingston 4GB DDR3 1333MHz HD - Corsair Force Series GT 60gb SSD Kabinet - Streacom FC5 OD - http://www.streacom.com/products/fc5-od-fanless-chassis/ Bluray drev - Teac BDW26SSBM3 Den er pakket lækkert ind i dette kabinet, dog har jeg valgt og sætte en god blæser samt køler i som lige kan være der i højden. Vil lige finde billeder, men der er ikke de vilde brugsspor på kabinettet så det står pænt Delene er ca fra måned 2. og 3. i 2013 mvh Redigeret af johnnyn - 01-Januar-2017 kl. 16:16 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mellem 500 - 800.-
Man kan købe mange små mediacenter bokse nu så der er nok ikke den store interesse for disse. Har selv en der har kørt i 3 år som ligner dine spec og er glad for det, men de kræver lidt mere af brugeren
|
|
![]() |
|
johnnyn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 209 |
Nej det sku ikke meget elektronik er værd når det er brugt, havde dog heller ikke forventet det store, men kan lige så godt komme af med det så andre kan få gavn af det
|
|
![]() |
|
Krimson ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 72 |
Kunne være interesseret, hvis du sætter til salg
|
|
![]() |
|
flanagan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-November-2012 Status: Offline Point: 10 |
Jeg ville gerne lægge 1000kr for sådan et system.
|
|
![]() |
|
Du skrev på min htpc, hvad vil du byde for den?
mvh |
|
![]() |
|
Krimson ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 72 |
Har du den originale heatsink som vist på denne side (http://www.silentpcreview.com/article1260-page3.html) nu du har brugt en anden heatsink?
|
|
![]() |
|
Ja det har jeg
|
|
![]() |
|
kosteskaft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
Hvor i landet befinder den sig?
|
|
![]() |
|
Den står i Randers
|
|
![]() |
|
kosteskaft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
Jeg byder gerne 500 + forsendelse, hvis du vil sende den.
|
|
![]() |
|
basillus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
550 afhentet...bor i Randers
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |