|
V: i3 HTPC |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10597 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Følger der Pico PSU med? Og i så fald hvilken model?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
kosteskaft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
Byder 650 + forsendelse. :)
|
|
![]() |
|
basillus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
Hej
![]() Er det kun en vurderingstråd eller er det blevet en salgstråd? Hvis det er sidstnævnte kunne en budrunde med slut tidspunkt måske være en god ide... ![]() |
|
![]() |
|
johnnyn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 209 |
Nej der er jo en der har skrevet højere bud ender i kommer med |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10597 |
1: Det var ikke et bud, men en vurdering. 2: Du har ikke svaret på om tråden er overgået til en salgstråd. 3: Du har ikke svaret på om der følger en Pico PSU med, og i så fald hvilken. Derfor er det ikke nemt at give en vurdering/bud. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
johnnyn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 209 |
1, der opfatter vi det ikke ens.
2, nej for det bud jeg fik arbejder vi vidre med i pm så her sker ikke Meget. 3, der er den psu med som fulgte med kabinet så vidt jeg husker. |
|
![]() |
|
PSU kan levere 12,5A
|
|
![]() |
|
Krimson ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 72 |
Det ville være god stil at skrive i tråden, hvilke bud du ellers har, og om de bud der er givet her i tråden er noteret eller afvist.
|
|
![]() |
|
basillus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
Det er de 1000kr du mener, at I arbejder videre med over pm og snart har brugt en uge på?
Hvis du vil have, at vi skal byde over pm, så har denne tråd jo ingen formål og der er nok ikke mange der har lyst til at byde i blinde.... Som randrusianer savner jeg noget struktur....var ellers interesseret. ![]() |
|
![]() |
|
kosteskaft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
Det er da fint nok, at du opfatter det anderledes end andre i tråden, men kan du i det mindste så ikke skrive en besked om, at buddet er noteret og i tager den over PM, så andre ikke spilder deres tid? Min egen HTPC er lige stået af, så jeg var meget interesseret, men du melder intet ud hvilket gør det enormt svært at byde.
|
|
![]() |
|
Har ikke haft tid eller lyst til og køre bud runde hvilket jo nok er derfor der ikke er sket mere, går ikke ud fra man er forpligtet til og køre bud fordi man får vurderet noget og har en deadline, bare fordi der ikke sker noget i nogen dage.
|
|
![]() |
|
Hvordan kan folk spilde deres tid når der intet er meldt ud? Om jeg så først meldte noget ud om 2 måneder så har i intet og sku brok jer over
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |