recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: iPad 32gb Retina Wifi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: iPad 32gb Retina Wifi

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: iPad 32gb Retina Wifi
    Sendt: 31-Oktober-2014 kl. 15:07
Hvad kan sådan en ipad være værd? Der er tale om den model med det gamle stik, men med Retina skærm. (iPad 3?). Den er købte i Juli 2011 kvitteringen er desværre blevet væk og den originale oplader stjålet, men der følger en uoriginal lader med. Pæn stand med enkelt brugsspor på bagsiden, ikke noget nævneværdigt, og ingen ridser eller mærker på skærmen.
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2014 kl. 15:09
Og endnu engang skal vi gætte.. hvor?
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2014 kl. 15:27
Den er 3½ år gammel, og 3 generationer bagud - CPU og dermed perfomance svarer til en iPhone4s

Jeg vil gætte på en salgspris på max 1500,- - men så skal du på DBA

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2014 kl. 16:02
Stefthom, nu er det en vurderingstråd, så det er vel ikke vigtigt hvor den befinder sig, eller spiller lokaliteten ind på værdien? ;-)
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2014 kl. 16:09
Oprindeligt skrevet af dr gonzo dr gonzo skrev:

Stefthom, nu er det en vurderingstråd, så det er vel ikke vigtigt hvor den befinder sig, eller spiller lokaliteten ind på værdien? ;-)

beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed.... Det eneste der tæller :)


Jeg ved i øvrigt ikke hvad man kan forvente at få for sådan en. Jeg prøver selv at sælge en til 2000kr på dba... Men i den pris er der også medregnet "Jeg byder 500kr, men så skal du også levere den i Aalborg” budene. 
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2014 kl. 16:21
Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

 "Jeg byder 500kr, men så skal du også levere den i Aalborg” budene. 
Jeg EEEEEEEEEEEEELSKER dem Angry
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2014 kl. 17:48
Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:


......
Jeg ved i øvrigt ikke hvad man kan forvente at få for sådan en. Jeg prøver selv at sælge en til 2000kr på dba... Men i den pris er der også medregnet "Jeg byder 500kr, men så skal du også levere den i Aalborg” budene. 


Med den prissætning du selv har valgt er 500kr leveret vel egentlig ikke helt skævt (hvis i evt. skulle mødes på noget realistisk midt imellem).Wink


Redigeret af thor-thor - 31-Oktober-2014 kl. 17:48
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2014 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:


Jeg ved i øvrigt ikke hvad man kan forvente at få for sådan en. Jeg prøver selv at sælge en til 2000kr på dba... Men i den pris er der også medregnet "Jeg byder 500kr, men så skal du også levere den i Aalborg” budene. 

2000,- er kun 995,- under en helt spritny 3 generationer nyere og meget hurtigere og lækrere iPad Air
Det lyder lidt vel optimistisk i mine ører :)
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
mathias1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mathias1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2014 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:


Jeg ved i øvrigt ikke hvad man kan forvente at få for sådan en. Jeg prøver selv at sælge en til 2000kr på dba... Men i den pris er der også medregnet "Jeg byder 500kr, men så skal du også levere den i Aalborg” budene. 

2000,- er kun 995,- under en helt spritny 3 generationer nyere og meget hurtigere og lækrere iPad Air
Det lyder lidt vel optimistisk i mine ører :)

Det er for højt sat. En Ipad Air koster 2699 hos Telmore.
Ipad med Retina 2445, så jde 2.000 er meget (meget) optimistisk sat.
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2014 kl. 18:46
Det kan godt være, at folk herinde, synes at 2000 kr er mange penge for en Ipad 3 32 GB. Det synes jeg sku også, men jeg har lige solgt en magen til dog kun 16 GB versionen for 1800 kr på DBA. Den blev solgt samme dag, som jeg satte den til salg. Det var incl et gammelt slidt cover til den.

Jeg vil absolut ikke blive overrasket, hvis du kunne få den solgt for 2000 kr på DBA. Du vil helt sikkert kunne få 1800 kr for den på DBA.
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
Hogarth Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hogarth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2014 kl. 19:03
Hvordan kan det være med Retina når den har det gamle stik..? Troede nu kun Retina udkom med det nye stik på Ipad 3 som vel endelig hedder Ipad 4
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2014 kl. 19:11
Ipad generationer:
http://support.apple.com/kb/ht5452?viewlocale=da_DK

iPad 3 var kun på markedet i et halvt år....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu