|
V: iPad air 2 128gb 4g/sim |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2016 kl. 07:39 |
Hej folkens, hvad er vurdering på sådan en iPad som er fra sep 2015, cirka værd med meget lidt brugsspor?
Må nok erkende at jeg ikke får den brugt nok, når jeg alligevel har en stationær, surface Pro, Acer w700 i hjemmet. |
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nypris på Pricerunner 5771,-
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
Regn med 45-4800.-
Der er ny på vej og hvor mange ønsker / har brug for 128gb på en ipad. |
|
![]() |
|
okay tak, jeg prøver og sælge den.
Vi starter ved 4000, så må folk byde op |
|
![]() |
|
Befinder sig i Aalborg
|
|
![]() |
|
Sort B&w cm1/cm5 og cmc/cmc2 har interesse i bytte,
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |