recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Iphone 4 - 32gb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Iphone 4 - 32gb

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Iphone 4 - 32gb
    Sendt: 18-September-2013 kl. 10:44
Hej alle

hvad kan man ca. forvente en iPhone 4 (ikke en S'er) på 32gb er værd idag?
Den er ikke til salg (endnu) så det er bare en ca. vurdering af det .
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2013 kl. 11:23
4'er, tjah du kan vel få 1500 plus minus? Det er lidt svært at vurdere hvor meget iOS 7 kommer til at have af impact på performance af 4'eren.
Mvh.

Casper
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2013 kl. 11:44
Kører faktisk rigtig godt. 

Jeg kører med GM på den lige nu. 

Der er ikke bevægelige baggrunde, ligesom gennemsigtighed på nederste bar ikke er der på 4'eren. og så har den ikke Airdrop. ellers skulle resten vist virke som på 4S og opefter. 
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2013 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af MortenP MortenP skrev:

Kører faktisk rigtig godt. 

Jeg kører med GM på den lige nu. 

Der er ikke bevægelige baggrunde, ligesom gennemsigtighed på nederste bar ikke er der på 4'eren. og så har den ikke Airdrop. ellers skulle resten vist virke som på 4S og opefter. 

Ok ja har hørt lidt om begræsningerne, men så længe det ikke får den til at lagge. Du må sige til hvis du skal sælge, kæresten har brokket sig over hendes nuværende telefon, så Iphone 4 kunne være en mulighed, hvis ellers hun tager opvasken i aften LOL
Mvh.

Casper
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2013 kl. 14:36
Det skal jeg gøre :)
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2013 kl. 14:46
Tja jeg kunne også godt bruge en hvis priser er OK
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu