|
V: iPhone 4S 16 gb hvid |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ja det var da ikke det smarteste at spørge om :)
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7265 |
|
Nu er det blevet en 4s 16gb 😉
|
||
![]() |
||
dimzen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2005 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 502 |
|
|
||
![]() |
||
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
|
Jeg har set flere "nye" i folie til 2700 kr. Jeg ved ikke om de priser er helt skæve eller om det er realistisk. Og i så fald hvor meget min brugte dog uden ridser med mobilforsikring er værd. Men jeg kan se på kommentarene at det svinger åbenbart ret meget.
|
||
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
||
![]() |
||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
|
Hvad med 1850 min lillebror kunne godt bruge sådan en
|
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |