|
V: iPhone 5, 16GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2015 kl. 13:18 |
iPhone 5 sælges!
Plads: 16GB Farve: Sort Købt: Januar/februar 2012 Kasse medfølger og kan måske også finde kvittering. Headset er desværre gået i stykker og det er opladeren også. Befinder sig i Nordjylland. Aalborg eller Hjørring. Beskrivelse: Standby knap i toppen virker ikke optimalt, der skal trykkes ned i venstre side for at den virker. Volume ned knappen virker ikke. Kamera virker ikke. Der er ridser i hjørnerne fra covers, og et lille hak i den ene kant. Ellers virker alt det andet som det skal. Der er ingen bemærkelsesværdige ridser i skærmen/glasset. Er den til at få noget for, eller skal den bare i skraldespanden når jeg får min nye telefon? Alternativt kommer den ud i skuret, så jeg kan bruge den til AirPlay/musik derude ![]() Redigeret af ladiesman217 - 09-Januar-2015 kl. 11:39 |
|
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
400,-
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6513 |
450
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
basillus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
500 er det front eller bag kameraet der er defekt?
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Bag kamera er defekt. Har prøvet alt jeg kunne finde af info.
- Genstart - Gendannelse - Trykke på kamera (nogle mener det kan gå løs) Intet virker. |
|
|
|
![]() |
|
d19s ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2008 Sted: Hobro Status: Offline Point: 151 |
550,-
hvor i landet? |
|
![]() |
|
Undskyld det glemte jeg ![]() Har lige skrevet lidt ekstra til den oprindelige post. "Kasse medfølger og kan måske også finde kvittering. Headset er desværre gået i stykker og det er opladeren også. Befinder sig i Nordjylland. Aalborg eller Hjørring." Nu skal denne tråd jo ikke ses som en auktion, men mere om en vurdering af hvad jeg kan få for den. Men jeg har noteret dit bud på 550 kr. Redigeret af ladiesman217 - 09-Januar-2015 kl. 11:42 |
|
|
|
![]() |
|
d19s ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2008 Sted: Hobro Status: Offline Point: 151 |
arbejder i svenstrup, så ikke så langt fra ålborg
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Vis det lige kan vente til næste lønning så byder jeg da 1000.- for den
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Det kan det sagtens ![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |