|
V: iPhone 5 32GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
olennert ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2015 kl. 21:03 |
Hej,
Jeg har en hvid iPhone 5 32GB fra januar 2013. Den er brugt, men ser pæn ud pånær et par ridser på skærmen (den værste er ca. 8 mm), som er synlige når man holder den op mod lyset, og et slag som har bøjet alukanten øverst til højre ca 1mm. Den har været pakket ind i et cover som har taget det værste, og som derfor også er noget slidt. Coveret fungerer stadig, og medfølger. Kvittering haves. Telefonen er nulstillet, og klar til ny ejer. De hvide earplugs er blevet væk. Opladeren har min søn snuppet til den iPhone 6 han købte i USA. P.g.a. manglende oplader + earplugs tænker jeg på 1.500 eller deromkring afhentet på min bopæl eller min arbejdsplads - virker det nogenlunde rimeligt? |
|
![]() |
|
olennert ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak til Forzajuve!
Jeg skal selvfølgelig skrive at jeg bor i Holbæk, og arbejder i Brøndby. |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Hvordan er batteritiden?
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Godt og vel to år gammel, med mærker efter slag, ridser i skærmen og uden tilbehør, vil jeg klart mene at prisen er i den høje ende. Men hvem ved...
|
|
![]() |
|
Jever, batteritiden er OK. Den holder ikke helt en fuld dag med facebook, e-mail med mere (typisk teenager brug). Men det svarer sådan nogenlunde til hvordan den var fra ny.
Det ser ud til at prisen ses som værende i den høje ende. Tak for feedback. Jeg vil nok beholde den som en reservetelefon, så. Den kommer jeg lige til at tænke lidt over. I øvrigt, fra min søns gemmer dukkede USB/Lightning kablet op for 10 minutter siden, så den er ikke helt uden tilbehør, kun næsten :-) . |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
har du tjekket om den er omfattet af udvidet garanti mht til batteriet, det kan gøres på apples hjemmeside.
selvom du ikke mener der er noget galt med batteriet, kan den godt være omfattet. min kones 2 år gamle med revne i skærmen blev ombyttet til en helt ny. Redigeret af MulleB - 08-Marts-2015 kl. 13:48 |
|
![]() |
|
Jeg har lige checket, og får beskeden: Det er ikke et af serienumrene i det påvirkede interval |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |