|
V: iPhone 5s 16 gb defekt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juni-2015 kl. 08:12 |
Efter der blev skiftet batteri i min 1,5 gamle iPhone døde gyroen eller den der gør at skærmen rotere. Jeg har derfor ikke brugt telefonen i to uger, og da skulle tænde her i morges var den død eller at have ladet en hel nat. Skærmen er pæn med få lomme ridser, bagcoveret har været i beskyttelse siden dag 1 og er derfor meget pænt. Er der nogle der kan bruge den som reservedele og tro at det kunne indbringe et anstændigt beløb?
|
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil godt give 500kr men ellers brugteiphones.dk
Redigeret af mylle - 23-Juni-2015 kl. 21:01 |
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
550pp.
|
|
![]() |
|
reras84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2011 Status: Offline Point: 102 |
-
Redigeret af reras84 - 26-Juni-2015 kl. 13:36 |
|
![]() |
|
abj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-November-2013 Status: Offline Point: 20 |
Du kan også overvejer at få dem ombyttet (swappet) hos et officielt Apple værksted. Det koster vist omkring 1500-1700 (jeg kan ikke huske den præcise pris) og herefter sælge dem som en "ny"/swappet iPhone på DBA og score en profit (det ser ud til at en iphone 5s 16gb går for 2600 kroner og opefter på DBA).
Det kræver selvfølgelig lidt arbejde, men det vil nok også give en større gevinst i sidste ende :)
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Hvordan "swapper" man en defekt iphone til den pris?
|
|
![]() |
|
reras84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2011 Status: Offline Point: 102 |
Men sender den ind via sin forhandler som sender den videre, men hvis batteriet ikke er skiftet autoriseret så er prisen det samme som nyprisen i butikken og så kan det ikke svare sig, da det typisk er mere end hvad folk vil give via DBA m.v.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Ok.. For jeg har en "vistnok defekt" iphone 5 i perfekt stand, som jeg har opgivet og nærmest var parat til at kyle ud.
Men for at vi ikke skal overtage tråden, så tager vi den i en anden og mere egnet kategori. |
|
![]() |
|
abj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-November-2013 Status: Offline Point: 20 |
Såvidt jeg husker, så er det denne form for "reparation" som Apple tilbyder, da de autoriserede værksteder ikke må skifte/reparare noget på selve enheden på selve værkstedet.
Istedet så sender de enheden til Holland og får en swappet enhed retur. Denne enhed betaler man så ikke fuld pris for, da den jo reelt ikke er ny, men derimod omkring 1700 kroner. Jeg vil med glæde blive rettet, hvis jeg tager fejl/husker forkert :)
|
|
![]() |
|
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
Den blev solgt for 1300
|
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |